allegro, outfit

Friday

Dziś nie miałam na sobie jakiegoś wymyślnego zestawu – czarny wełniany płaszcz pochodzi z jesiennej kolekcji H&M trend. Ma rękawy 3/4 i specjalnie lekko opadające ramiona.  Rękawiczki i mega długi szalik to Reserved. Wypatrzyłam je na allegro. Zamszowa torebka została zakupiona w sklepie Tatuum.

imgp6241

got

Mam na sobie:

  • płaszcz (coat) H&M trend
  • spódnica (skirt) H&M trend (allegro)
  • rękawiczki, szalik (gloves, scarf) Reserved (allegro)
  • kozaki (boots) Russell&Bromley (allegro)
  • rajstopy (tights) H&M
  • torebka (bag) Tatuum

dworek

Zwykły wpis

15 thoughts on “Friday

  1. Magia pisze:

    Dzięki
    Yenko1: robilam drobne porzadki blogowe i chwilowo bylam niedostepna. Na niektore komentarze nawet nie odpowiadam. Jak to nmowia w przyrodzie nic nie ginie i nie wiadomo kto komu sie zrewanzuje jakims stwierdzeniem i przywali z grubej rury. Jak mi sie cos nie podoba to nie komentuje i tyle.
    A tak w ogole to od jutra tacham w teren wielkie lustro aby wszystko bylo perfekcyjne, nic nie przekrzywione etc. Chi, chi 😉
    Leno: Dzięki. Bardzo milo jest mojemu fotografowi, że doceniasz jego zdjecia.
    Pozdrawiam wszystkich 🙂

  2. yenka1 pisze:

    Ooo Halina :-))))
    nie ma to jak prosto z mostu!!!! Tylko z tego na fotografii trzeba by bardziej subtelnie.Jeśli Ci się nie podoba może być się wyraziła bardziej konkretnie, bo samo słowo „tragicznie” niewiele wnosi. Może spróbowałabyś używać w swojej krytyce bardziej wysublimowanych słów?W końcu język polski jest taki bogaty…

  3. lena pisze:

    Niesamowite jest to ostatnie zdjecie, most w lesie. Mozna latwo popuscic wodze fantazji…:-) A Ty na trzecim zdjeciu wygladasz przeslicznie, taka rozmarzona.

  4. Halina pisze:

    moim zdaniem dziś wyglądasz tragicznie…jak zwykle wszystko pojedynczo ładne, ale na Tobie jakoś mi to nie gra.!
    a i ten płaszcz ma jakąś dziwną linię ramion…:(
    pozdrawiam;)

  5. yenka1 pisze:

    szalik i rękawiczki mają obłędny kolor. ja wczoraj wypatrzyłam cudny oliwkowy ale na razie obeszłam się smakiem. Pojechałam kupić tylko bluzkę a wróciłam z czapką i chora na szalik malwersując przy okazji pieniądze odłożone na zapłacenie ręcznie robionych ozdób na choinkę. Teraz chyba oddam koleżance czapkę;-))

  6. yenka1 pisze:

    nie wiem czy wiesz ale wczoraj do Twojego bloga został zablokowany dostęp. Posunęłam się nawet do szukania ratunku u Elfki, dziś jakoś udało mi się wejść. straszne to było. Widac już się uzależniłam od czytania i oglądania Twojego bloga;-))

Skomentuj

