my shopping, outfit, podróże, sales, SPRZEDAM, trends

A new coat.

Za oknem mamy pluchę a ja mam dziś ochotę na post „energetyzujący”.  Przesyłam wam więc wirtualnie choć trochę promieni słonecznych.

We wtorek spotkałam się z jedną z forumowicze – Pianazłudzen. Bardzo mi było miło spotkać tak sympatyczną osobę.  Dzięki niej stałam się szczęśliwą posiadaczką mojego wymarzonego płaszcza  z  H&M. Szkoda, że u nas w Polsce nie ma takich wyprzedaży :(. Płaszcz ma krój w stylu lat 20. Po raz pierwszy zobaczyłam go u Piksi jakieś pół roku temu.

Buty to pantofle Ryłko na 7 cm obcasie.  Mają prosty klasyczny fason i są bardzo wygodne.

DSCF8135ff

Dziś mam na sobie:

  • płaszcz (coat) H&M 50% wyprzedaż 30 Euro
  • rajstopy (tights)  Calzedonia
  • buty (pumps) Ryłko
  • Chusta (scarf) Kapphal
  • rękawiczki (gloves) H&M trend
  • kopertówka (clutch) (pamiątka)

a

It ha been raining and snowing all the day. So I would like to send you virtually some  sunrays.

I had a meeting with Pianazludzen on Tuesday. It was very nice to meet such friendly person.  She was so good and bought me a coat from H&M on 50% sale which. First time  I saw the coat at Piksi a few months ago .  I loved it at once.

The pumps comes from RYŁKO. They  are very comfortable despite of 7 cm heels.


Zwykły wpis

16 thoughts on “A new coat.

  1. AgniesWrocław pisze:

    Pięknie leży wszystko, zdjęcia żurnalowe-idealne! Coś takiego,ze pod koniec grudnia ostały sie zielone listki na drzewie za Tobą.Według mnie jeszcze piękniej byłoby popróbować z innymi szalami,chustami albo i bez? ale to za zimno.

  2. violcio11 pisze:

    Plaszcz swietny i do tego za te pieniadze. Pozazdroscilam ;-). Calosc jak zwykle, prezentuje sie wspaniale.
    Przy tej okazji chcialabym Ci zyczyc wesolych Swiat i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, a przede wszystkim wytrwalosci w prowadzeniu bloga. Pozdrawiam Violcio11

  3. Płaszcz bardzo elegancki, dodatki świetnie dobrane, pantofle wspaniałe.

    Kupiłam sobie piękne rękawiczki do łokcia i teraz też chciałabym taki płaszcz z za krótkimi rękawami lub pelerynę do nich.

  4. Magia pisze:

    Dzieki serdeczne. Troche się dzis napracowałam przy tych zdjęciach. Postanowiłam sobie, że nauczę się pracowac na warstwach. W koncu ile mozna zamieszczać zdjęć na tle jednej ściany 😉

Skomentuj

