outfit

Sunday

Dziś mamy kolejny deszczowy dzień. Wybaczcie, ale nie będę was raczyć tym widokiem. Chyba każdy ma już dość.  Właściwie można  cały dzień spędzać w domu.  Niestety czasami mimo pluchy trzeba wyjść na dwór.  Na szczęście nie jest bardzo zimno i można założyć lżejsze okrycie. Granatowy płaszcz już znacie. To Mango. Pochodzi z outletu. Szalik wypatrzyłam kiedyś w komisie. Bardzo lubię jego kolorystykę  granatowo-brązowo-szarą. Jest dość szeroki.  Nie potrafię go tak ładnie wiązać aby wyglądał  fotogenicznie, ale obiecuję kiedyś dojdę do perfekcji 😉

dscf8135f3

Mam na sobie:

  • płaszcz (coat) Mango (outlet)
  • beret (beret) H&M trend
  • buty (boots) ZARA (allegro)
  • rajstopy (tights) (calzedonia)
  • torba (bag) H&M (allegro)
  • szalik (scarf)  komis

lm

Zwykły wpis

20 thoughts on “Sunday

  1. prekursorka pisze:

    Dobrze Ci w takiej długości włosów i w tak założonym berecie.Nie Masz gdzieś w szafie sznurowanych botków – też byłoby fajnie(ja znowu o butach-zboczenie jakieś?)

  2. ślicznie ci w tej fryzurze-naprawdę pomyśl o przedluzaniu wlosow(sluze radami co do metody).wyglądasz dużo młodziej-to fakt.
    no i chciałam podziękować za świąteczne życzenia.wesołych świat i szczęścia w nowym roku również dla Ciebie i Twojej rodziny!

  3. Pierwsze, co pomyślałam, jak zobaczyłam to zdjęcie:”Aleeeee ładnie!!!”. Naprawdę super Ci w długich włosach, całość jest bardzo harminijna poza tym (uwielbiam takie połączenie kolorów:) ).

  4. JULITA pisze:

    JA NAWET NIE ZAUWAZYŁAM ŻE MASZ PERUKĘ?DLACZEGO WŁASCIWIE JA WŁOZYŁAŚ?;-)MASZ PRZECIEZ BARDZO ŁADNE SWOJE WŁOSY.WYGLADASZ FAJNIE.

  5. Magia pisze:

    bazylko: niestety nie moje 😦 choc takie nosiłam jeszcze z 3 lata temu. Grzywka odejmuje mi ekstra 10 lat co najmniej ;). Mój naturalny kolor włosów to ciemny zimny brąz. włosów juz nie farbowałam z 4 miesiące wiec nawet orostów nie widać. Na zdjeciach moga sie wydawac troche ciemniejsze, bo wszystko to kwestia kontrastów czy ustawien monitora. W każdym bądz razie peruka jest nie wiecej niz odcień jasniejsza niż moje włosy.

  6. bazylka pisze:

    o, a dzisiaj mi się podobasz (bez szminki ;p), a w tym granacie bardzo Ci do twarzy. Włoski to chyba nie Twoje? 😉 Ale kolor pasuje chyba bardziej niż ten, który masz (masz czarne, dobrze widzę?). I ta grzyweczka też na plus 🙂 Masz subtelną urodę, to może dlatego jakoś nie widzę Cię w zdecydowanych mocnych kolorach, a w tym, co masz dzisiaj na sobie wyglądasz młodziej, tak dziewczęco 🙂

Skomentuj

