events, my shopping, outfit

I had a dream

„I head a dream” Mamma Mia! (click and press start)

Mamma Mia! I Have A Dream

Miałam dziś sen. Niezwykły sen, w którym przeniosłam się na egzotyczną plaże  gdzieś w Afryce. Siedzieliśmy na plaży i piliśmy szampana. Wszędzie dookoła gwiazdy i fantastyczna pogoda. Prawda, że piękny sen jak na Sylwestra. Tymczasem rzeczywistość jest brutalna ja tutaj w Krakowie a on tysiące kilometrów  stad.

Dziś mam na sobie cekinowy top i legginsy z ZARY.  Spodnie kupione ze względów praktycznych – na zajęcia z moim synkiem potrzebuję czegoś wygodnego.  Przy okazji mogę je czasem wykorzystać też do innych celów. Buty to Ryłko Estima, całe skórzane i bardzo, bardzo wygodne mimo 11 cm obcasa.

A propos cekinów, powiem wam, że zaskoczyła mnie ich ilość w naszych sklepach. Normalnie powinniśmy w nich chodzić od rana do nocy aby spożytkować całą naprodukowaną ilość ;).

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU 2009

bbbbbbbbbbbbbbbbbb2

5e672b7ba931c92chhhhhhhhhhh

Mam na sobie:

  • cekinowa tunika Zara (allegro)
  • legginsy (leggins) ZARA
  • buty (shoes) Ryłko Estima
  • kopertówka (clutch) (secondhand)

aaaaaaaaaaa1

Today, I had a dream. I moved myself to Africa. I sat on  sandy beach together with  my husband and drunk champagne. There are a lot of stars all around.  It is a beautiful dream as for The New Year Eve. We are spending this day separately, I am here in Krakow and he … thousand kilometers from there.

Today I am wearing a sequins top and leggings from Zara. Shoes comes from Ryłko. Very comfortable despite of 11 cm heels. They are all made from leather. The photos below are made by housband in Kongo and Camerun.

ALL THE BEST IN THE NEW YEAR 2009!

mix

Zwykły wpis

6 thoughts on “I had a dream

  1. Magia pisze:

    charlize-mystery: Zaczynają sie wyprzedaże. Ja włąsnie chciałam taki top uniwersalny i nowoczesny.
    aga.pier.: Wybacz. Miało być sylwestrowo a robienie samej fryzury skoczyłoby sie tym, że zaszłoby mi słońce do zdjęć. tak tak robiłam je przy -5 😉
    Ostojo: Dzieki 🙂
    Es: Dzieki, nikt nie jest nie omylny, chyba ty również. ja lubię krótkie zwięzłe popraw to. Naprawde wystarczy.

  2. es pisze:

    skin to skóra człowieka, leather to skóra z której wykonane są buty, kurtki itp.
    podoba mi się bluzka/tunika z cekinów i te legginsy. sama na pewno nie założyłabym takich butów i kopertówki(mam 16 lat i w takich butach wyglądałabym śmiesznie i byłoby mi strasznie niewygodnie, a torebka za mała, bo uwielbiam ciągać ze sobą lustrzanke;dd), tylko balerinki czarne(albo czarno-szare trampki) i wielką oversizową torbę(bo zawsze potrzebuje dużo miejsca;).

  3. Bardzo imprezowo 🙂 Nie przepadam za cekinami, kojarzą mi się „odpustowo” i kiczowato, ale twoja sukienka jest naprawdę elegancka.
    Szybkiego spełnienia snów życzę – niekoniecznie na sylwestra, bo szampana na egzotycznej plaży można pić przecież cały rok!

  4. nie dziwie sie ze kobiety wybieraja czeren na imprezy,na Twoim przykladzie widac jak elegancko wyglada:) taka tunike to sama chcialabym miec, szukam i szukam calej w cekiny w rozsadnej cenie i nic:)

Skomentuj

