allegro, my shopping, outfit, sales

No i stało się…

Mamy prawdziwą zimę. Dziś termometry pokazują – 14 stopni. Nie rozumiem tylko dlaczego przy rynku skazana byłam na chodzenie w błocie. Powiedzcie jak tu ubrać eleganckie obuwie. Może ktoś z ludzi odpowiedzialnych przeczyta mój apel – Nie sypcie tyle soli!!!!!.  Przy Parku Krakowskim było juz zdecydowanie lepiej 🙂

Dziś ma na sobie granatowy płaszcz Mango z outletu. Do tego  żółty, wełniany komplet  z  Solara składający się z czapki i szaliki. Do kompletu można zakupić jeszcze rękawki. mam jednak rękawiczki w identycznym odcieniu więc sobie darowałam ich zakup.  Skórzana torebka pochodzi z allegro podobnie jak kozaki Massimo Dutti. Musze przyznać, że są o wiele solidniej wykonane niz podobne kozaki z ZARY. ponadto są całe skórzane, co bardzo korzystnie wpływa na komfort chodzenia.

as

Mam na sobie:

  • płaszcz (coat) Mango (outlet)
  • szalik +czapka (scarf+hat) Solar (50% wyprzedaż)
  • rajstopy (tights) Calzedonia
  • kozaki (boots) Massimo Dutii (allegro)
  • torebka (bag) Vintage (allegro)

imgp6711

Zwykły wpis

7 thoughts on “No i stało się…

  1. Magia pisze:

    Dzieki.
    Aga.Pier: Z tymi torebkami to jest tak, że teraz mam etap – muszę mieć wolne ręce. Szczególnier teraz zimą lubię mieć swobodę ruchów 🙂
    Elfko: u nas na osiedlu na szczęscie nie szaleją z nią. Naprawde jest przyjemniej, a ponieważ nie ma odwilży nie jest też slisko. Od razu jest bardziej nastrojowo.
    Lydia 🙂 Thank you.
    Goska: Dzięki. Musze przyznać, że nawet też ciepły. Jakby ktoś widział taką czapke tylko czarną (w Solarze oczywiście) dajcie mi znać :))

  2. Torebka jest wspaniała! I bardzo ładnie Ci w tych żółtych dodatkach.

    Co do soli, to masz rację. Moje biuro jest na Rynku i buty mam w stanie opłakanym. Nie znoszę zimy.

Skomentuj

