allegro, my shopping, outfit, sales

Marynarka

Jeśli ktoś czyta uważnie mojego bloga, a właściwie komentarze to pewnie pamięta jak prosiłam o podpowiedź gdzie mogę kupić żakiet do kompletu do moje spódnicy w kratę z  ZARY. Jak pokazuje życie  wypatrzyłam sobie ja sama bez niczyjej pomocy w Galerii Kazimierz na wyprzedaży. Marynarka ma niebanalny fason i jest wiązana w talii. Początkowo myślałam o noszeniu jej razem ze spódnicą. Jednak jak zestawiłam ją razem z dżinsami  stwierdziłam to jest to.

Skórzane kozaki Lindex pochodzą z Placu Nowego.

okimgp67082

Mam na sobie:

  • marynarka (jacket) ZARA ( 50 %  sale)
  • bluzka (blouse) ZARA
  • Pants (jeans) Camaieu
  • kozaki (boots) Lindex  (plac Nowy)
  • torba (bag)  H&M (allegro)

P.s. Wybaczcie ale dziś nie byłam w stanie walczyc z kontrastami :(.

Zwykły wpis

16 thoughts on “Marynarka

  1. Szczerze mowiac to jeden z lepszych zestawow, jakie mozna tu bylo zobaczyc. Lepszych dlatego, ze bardzo odmladzajacy, niezwykle energetyczny i pokazujacy twoja nienaganna figure.

    Pozdrawiam

  2. Magia pisze:

    sisters and dresses: Thank You Very much 🙂
    Kaśka: wszystko w swoim czasie 🙂 Troche cierpliwości
    Prekursorko i Agnes: dzięki.
    Ryfko: W następnym poście pokazę zestaw w całości 🙂

  3. Kaśka pisze:

    Magia czekam na prezentację tej super czapy z Ochnika!!!
    Taka zima a gdzie czapa;)
    Mam nadzieję że nie na półce w szafie!!!

Skomentuj

