my shopping, outfit

Romantic soul :)

Właśnie wpadł mi w ręce nowy numer Elle na luty 2008. Przeglądając go zauważyłam krótką wzmiankę  o kostiumach. Zgodnie z ich uwagami, żakiet i spódnica mają być w tym sezonie w tym samym kolorze. Dodatkowo żakiet jest dopasowany w talii, ma rękawy reglanowe i szerokie poły kołnierza :).  Czyżbym przypadkiem była na czasie;).  Ma świadomość, że dla większości czytelniczek tego bloga kostium to po prostu nuda. Lepiej wciskać się w kolejne legginsy i tuniki.

Dzisiaj zestawienie bardziej klasyczne. Tak jak obiecałam pokazuję żakiet w zestawieniu ze spódnicą. Do tego dołożyłam futrzaną mufkę z Placu Nowego i kozaki Massimo Dutti.  Mufka nie jest wykonana z futra naturalnego, ale super spełnia swoją rolę – grzeje ręce i zastępuje torebkę :). Co do butów to jak sięgnę pamięcią ktoś mi sie czepiał, tego że założyłam wtedy kozaki z ZARY zamiast klasycznych prostych oficerek. Czyniąc jej zadość dziś zestaw właśnie z takimi kozakami.

imgp6709a

Mam na sobie:

  • zakiet, spódnica (jacket and skirt)  ZARA
  • jedwabny golf  (silk turtleneck) (secondhand)
  • rajstopy (tights) Calzedonia
  • kozaki (boots) Massimo Dutti (allegro)
  • mufka (muff) Plac Nowy

zara2a

imgp6705h2

Update:

Broszka 🙂

imgp67871

Zwykły wpis

14 thoughts on “Romantic soul :)

  1. sofia pisze:

    Masz na sobie niebanalny zestaw w zimowych kolorach… Żakiet jednak bardziej podoba mi się w wersji niezwiązanej – uwydatnia to jego ciekawy krój.

  2. chaoskontrolowany pisze:

    Żakiet i spódnica są rewelacyjne… i do tego w kratę! Na początku pomyślałam, że to płaszcz 😉 Broszka śliczna, marzę o takiej ;))

  3. Kasia pisze:

    Świetny zestaw. Rewelacyjnie wyglądasz. Miła odmiana po przejrzeniu miliona blogów dziewczynek w legginsach. 😉 Klasyka króluje! 😉

  4. Magia pisze:

    Dzięki. Podnieśliście mnie na duchu 🙂
    Zastanawiam się jeszcze nad zastąpieniem tego paska jednak tradycyjnym skórzanym. Nie robiłam jeszcze przymiarek nie wiem jak to wyjdzie.
    Szafan: Dla ciebie specjalnie zbliżenie broszki 🙂 Te sznurki przy mufce to naprawdę wygoda. Nie wyobrażam sobie jej noszenie w ręce.

  5. Magio, chyba jednak nie jest z nami, czytelniczkami/czytelnikami, tak źle, jak piszesz – odnośnie fanek leginsów 🙂 Na blogach faktycznie może jest ich nie tak dużo, sama mam rzadko okazję wkładać kostiumy, ale oglądać takie zestawy bardzo lubię! Szczególnie z takimi dodatkami – broszka wygląda naprawdę interesująco (pokażesz gdzieś ją bliżej?), a widząc twoją mufkę zapałałam chęcią posiadania takowej. Twoja ze sznurkiem jest świetna, może posiadając podobną nie zgubiłabym jej (gubię naprawdę sporo par co zimę – poważnie rozważam powrót do zwyczajów dzieciństwa i przyszycie do tych, co pozostały, sznurka).

  6. Halina pisze:

    pierwsze skojarzenie z Tym obrazkiem…dokładnie takie jak Pani wyżej 😉 w takim zestawieniu [kostium] bardzo przypomina płaszcz i to jaki płaszcz.! zastaw super!

    p.s. przecież każda z nas przynajmniej raz w życiu będzie musiała założyć kostium albo jakąś garsonkę więc mowa o tym na blogu jak najbardziej wskazana 🙂

  7. Mi się bardzo podoba twój zestaw. Ten żakiet ze spódnicą wygląda jak bardzo gustowny płaszcz.Krata godna podziwu, szalenie modna. Dodatki idealnie dobrane. Śliczny delikatny makijaż. Ach i podziwiam twoja fryzurę świetnie się ułożyła.
    Pozdrawiam
    Porsher

  8. Zapewniam Cię, że dla mnie kostium nie jest nudny! Jest wspaniały! To jeden z najlepszych Twoich zestawów z mojego punktu widzenia. Kostium bardzo elegancki, ale i niebanalny, broszka, jak już pisałam wcześniej, bardzo mi się podoba, i do tego taka piękna mufka!

    Co do butów, to nie wiem, kto, kiedy i gdzie się czepiał, ale ja bym tu właśnie dała obcasy. Chociaż kolorystycznie świetnie pasują.

Skomentuj

