allegro, my shopping, outfit, sales, SPRZEDAM

Na początek kilka słów o moim ostatnim odkryciu kosmetycznym. Wiele osób szuka dobrego kremu zabezpieczającego przed mrozem.   Przypadkiem odkryłam Iwostin  Lipidowy krem ochronny na zimę. Kupiłam go początkowo dla dziecka a teraz sama go używam. Ma dość tępą konsystencję, dlatego nakładam go z samego rana w międzyczasie wypijam kawę i po jakiś 10 minutach można nakładać  makijaż. Ja jestem z niego bardzo zadowolona, wydaje mi się że faktycznie twarz lepiej wygląda po powrocie do domu. Na allegro można go kupić nawet 15 zł taniej niż w normalnych sklepach :).

518619310

Żakiet H&M znalazłam na wyprzedażach.  Myślę, że doskonale będzie się sprawdzał zamiast kardigana :). Dziś co prawda pokazuję wersje elegancką (lub jak ktoś woli babciowatą ;)) z małą czarną, jednak na co dzień chę go łączyć ze spodniami i dzinsami.

Sukienka firmy Giorgio pochodzi z komisu.  Bardzo ją lubię jako baza ubraniowa do pracy. Na wierzch marynarka lub kardigan i za nie wielkie pieniądze można być dobrze ubranym.

Buty Topshop pochodzą z allegro.

dscf8097sssdscf8097

Mam na sobie:

  • sukienka (dress) Giorgio (komis)
  • żakiet (blazer) H&M (50% sale)
  • rajstopy Calzedonia
  • buty (pumps) Topshop (allegro)
  • torebka (bag) Mark&Spencer
  • okulary (glasses)  H&M

dscf0291uh1

Zapraszam na moje aukcje na allegro. Robię zimowe porządki. Wystawiam tam między innymi tę torebkę firmy Mark&Spencer. Wykonana jest ze skóry licowej. Stan idealny, jak nowa. Używana okazjonalnie.

got1

Zwykły wpis

11 thoughts on “

  1. Magia pisze:

    Agnes: jaby ci sie udało kupic na wyprzedaży, to uważam że to już dobra cena za niego.
    Sofia: Ja zużywam tony nawilżających kremów, chetnie spróbuje. Ostatnio testowałam tez maseczke na noc. Też niezła.
    malinowaa: Nie ma za co. Faktem jest że takie żakiety najlepiej wygladają na „chłopięcych” figurach, a ja niestety musze sie mocno nakombinować jak je zestawić
    mireia: Yes. I did
    paula_R: thank you
    Kasia: 🙂
    Violcio11: tło ma chyba z dwa lata. Początkowo chciałam zrobić sobie zdjecie na tle miasta, ale po przymiarce stwierdziłam, że fajnie bedzie wykorzystać gre świateł z parku. Już nie długo wraca mój fotograf na szczeście.

  2. violcio11 pisze:

    WOW. Wygladasz swietnie. „Idealny” stroj na spacer po lesie ;-)). No coz, prawdziwa dama jest w kazdych okolicznosciach elegancka. Bardzo mi sie podoba!! Chyba kupie sobie tez ten zakiet z H&M. Bylam niezdecydowana do tej pory.

  3. Really you gave birth 10 days after time??? :S Like my sister!
    In this case I’m still 5 weeks due… nooooo! Hahahaha

    PD: I have the same jacket from H&M and I love it!

  4. sofia pisze:

    Żakiet jak od Chanel 😀 Śliczny!

    Powinien też ładnie wyglądać z jasnymi kolorami…

    A co do iwostinu, ja ich kremy odkryłam już jakiś czas temu – lubię ich krem nawilżający na dzień, bo ma wysoki filtr anty UV (25) i ma nietłustą, lekką konsystencję – polecam na wiosnę 🙂

  5. malinovaa pisze:

    Wyglądasz przepięknie! Super zestaw! Czy mogłabyś powiedzieć jaka jest cena tego żakietu i czy dawno go kupowałaś? Ta kratka wpada w brąz czy w szarość? Naprawdę super!!!

Skomentuj

