my shopping, outfit, trends

immortal LBD

Od czasu wynalezienia przez Coco Chanel „małej czarnej” minęło już chyba z 80 lat. Mimo to wciąż pojawiają się na wybiegach jej różnorodne warianty. Praktycznie nie ma pokazu  mody bez nie, również na przyszły sezon wiosna-lato 2009.  Chyba nie  ma kobiety która nie ma przynajmniej jednej takiej sukienki w szafie.
Oto kilka przykładów na następny sezon:
Dolce&Gabbana www.style.com

Dolce&Gabbana http://www.style.com

Moje dzisiejsze zestawienie to wariant karnawałowy. Modny akcent w postaci koronkowych rajstop sprawia, że nabiera  świeżości.

imgp7003

imgp7000

dob

Mam na sobie:

  • jedwabna sukienka Valerie Stevens (silk dress) (allegro)

  • koronkowe rajstopy (lace tights) New Yorker
  • buty (pumps) Topshop (allegro)
Zwykły wpis

16 thoughts on “immortal LBD

  1. Magia pisze:

    Julka: Ja sie nie gniewam. Wczesniej w tym pokoju byly biale ściany i całośc wygladała totalnie smutno i cięzko – same brązy (autentycznie nawet zasłony) i te ściany. Musiałam coś zrobić.
    Aga.Pier. Niestety tak. Chcialam zobaczyc jak sie bede czula w ciemnych a moja kosmetyczka miala z matowych tak skromy wybór, a wlasciwie ten jeden. No ale za 1,5 tygodnia M obiecal że cos mi przywiezie.
    Violcio11, Elfka: 🙂

  2. Twoja sukienka jest ładniejsza od tych z pokazów 🙂 Każda z tamtych jest chociaż trochę przesadzona. Kolory pokoju mi się podobają, a lakier na paznokciach chyba jednak czarny, tak?

  3. julka pisze:

    nie chciałam Ci sprawic przykrości wybacz . moze i na fotkach wyglada to inaczej no i to tylko maly kawalek, po prostu za duzy kontrast w stosunku do Twojego wyważonego klasycznego wyglądu…moze kiedys pokazesz wiecej domu ?
    co do wnętrz ja lubie biel ale nie laduje tysięcy w dom:) lubie starocie , sama tez duzo przerabiam .

    co do lawendowego obrusu na allegro nic nie ma? pozatym zobacz w ikei materialy i zasłony , ja jakis czas temu zaczelam zaslony przerabiac na obrusy 🙂 a jak i tam nie znajdziesz polecam samodzielne farbowanie, kupujesz za 1,20 ( w wawie) saszetke dowolnego barwnika i wrzucasz do pralki z materialem . efekt rewelacja 🙂

  4. bardzo ładnie wygladasz. bardzo lubię łódkowe dekolty w bluzkach i sukienkach, są bardzo kobiece. uważam też, że cos na szyję to byłoby za dużo do koronkowych rajstop. no i widzę zmianę manicure na ciemny. mam nadzieję, że to nie czarny 🙂 co do białych ścian to zaczynają być coraz bardziej in 🙂

  5. Magia pisze:

    Julka: to jestes pierwsza osobą której sie nie podoba. Zazwyczaj wszyscy reaguja bardzo pozytywnie, w rzeczywistości jest to niebieki troche w szary wpadający a nie typowy błekit. Z zółtym pasują idealnie. jeszcze do tego chciałabym dorzucic fioletowy (lawendowy) obrus na stół, ale w tym kraju jest nie do zdobycia jak na razie. No cóż ja najbardziej podziwiam jak ktoś ładuje kilkaset tysiecy w mieszkanie a jego wyobraźnia siega białych ścian.

  6. julka pisze:

    wygladasz dardzo dobrze, na ewentualniw wybrakabym wyższe obcasy i moze wydlużony troche nosek ( nie czuby of kors:), fajny czarny lakier.
    ale mamma mia…jak mozesz miec tak okropnie zgrzytajace kolory w salonie tak? zolty, musztarda niebieski , wersalka …wiem ze idea to ocena stroju ale nie moglam sie powtsrzymac…przepraszam najmocniej

  7. Magia pisze:

    Tutaj akurat nie chciałam aby rajstopy miały „konkurencję”. Minimalizm był zamierzony. Co do pereł czy kilku łańcuszków też mi sie podoba. Nie muszę pisać ile kosztują takie rzeczy porządnie wykonane. Jak na razie są one poza zasięgiem mojego budżetu. To co oglądałam dotychczas w naszych sklepach jakoś mnie nie przekonywało, szczególnie jeśli chodzi o posrebrzane naszyjniki.

  8. Śliczna sukienka! Uwielbiam takie proste w kroju sukienki.
    Aha, i jeszcze wpadło mi w oko ładne połączenie błękitu i żółtego na ścianie i kanapie – nic nie poradzę, że jestem wzrokowcem 😉

  9. Agnies pisze:

    Twoje kombinacje mowią,ze lubisz styl „eleganckiego minimalizmu”,czyli elegancja,szyk ale w minimalistycznej,nowoczesnej formie ,z klasą.TRochę jak dziewczyna z blogu Mniej znaczy więcej.Do Twojej ponadczasowej małej czarnej ja włozylabym jeszcze długi naszyjnik ,jasny,moze cos a la perły lub łancuch.POzdr!

Skomentuj

