allegro, my shopping, outfit, trends

Trend alert – Bows!!!!

Szczegół na który warto zwrócić uwagę w nadchodzącym sezonie to kokarda. Pojawia się ona nie tylko przy bluzkach czy sukienkach ale również w akcesoriach -0 paskach, butach czy torebkach. Nie jest to żadna nowość lecz raczej kontynuacja  tendencji z poprzedniej wiosny. Więcej zdjęć tutaj.
Chloe S/S2009 www.style.com

Chloe S/S2009 http://www.style.com

Chloe S/S 2009 www.style.com

Chloe S/S 2009 http://www.style.com

Chanel S/S 2009 www.style.com

Chanel S/S 2009 http://www.style.com

Moschino S/S 2009 www.style.com

Moschino S/S 2009 http://www.style.com

Roksanda Ilincic

Roksanda Ilincic S/S 2009 http://www.style.com

Nathan Jenden

Nathan Jenden S/S 2009 http://www.style.com

Blumarine S/S 2009 www.style.com

Blumarine S/S 2009 http://www.style.com

Swój pasek wypatrzyłam na allegro. Co najważniejsze nie jest to żaden plastik ale prawdziwa skóra.

dscf81352

Mam na sobie:

  • Golf (turtlneck)  Camaieu
  • Spódnica (skirt) Marks&Spencer (secondhand)
  • Rajstopy(tights)  Calzedonia
  • pasek Dorothy Perkins (allegro)
  • buty (boots) Russell&Bromley (allegro)
  • imgp7007a

Zwykły wpis

18 thoughts on “Trend alert – Bows!!!!

  1. Karolina pisze:

    nie wiem skąd tyle jadu.
    starasz sie wyglądać dobrze, robisz zdjęcia i wystawiasz je na pokaz, robisz to licząc na komentarz, więc mi pierwsze rzuciło sie w oczy to co napisałam. nie widzę nic niestosownego w mojej uwadze.strój uznałam za ładny, a to, co mi zgrzytnęło napisałam. źle przyjmujesz krytykę tudzież życzliwa uwagę.

  2. julka pisze:

    magio nie denerwuj sie 🙂 ja chyba wole jakby mi ktoś powiedzial…moja teściowa po naszym ślubie i weselu oglądajac zdjęcia o malo zawalu nie dostala…bo miala piekna brązową calą w cekinach bluzke ale pod spodem bialy stanik i na zdjeciach z fleszem wszedzie widac calkiem prześwitujący stanik…tesciowa nie nalezy do najzgrabniejszych i nie wyglądalo to bosko…:) ja w photoshopie zdjęcia na czarno bialo potem przerabialam ale ona do tej pory wypomina że nikt jej nie powiedzial ze prześwituje 🙂

    a pasek z kokardką fajny , podasz namiary na użytkownika? moze ma coś jeszcze ciekawego

    pozdrawiam serdecznie

  3. bardzo fajny zestaw i świetny ten pasek. byłam ciekawa kiedy go wreszcie pokażesz 🙂
    A co do przedmówczyń… rzeczywiście zwracanie uwagi na bieliznę jest tu nie na miejscu. Ale ręczę Ci Magia, że gdybyś w ogóle nie reagowała na takie wypowiedzi to by się skończyły. Ja sie czujesz z ciemnym lakierem? Ja wczoraj chciałam sobie kupić granat ale stchórzyłam (na razie) 🙂 Jak dwa lata temu widziałam u Kręglickiej te ciemne paznokcie to myślałam, że to taka stylizacja do wywiadu w gazecie i że to się na ulicach nie przyjmie. A wczoraj jakos dziwnie czułam sie z czerwienią 🙂

  4. Magia pisze:

    Ama: pierwszy raz w życiu słysze słowo mogłażeś we współczesnej polszczyźnie.
    Karolina: Może nie chce być doskonała. Żeteż ja nie pisze na innych blogach o bieliznie. Zawsze uważałam, że to żenujące. Na moim komputerze nic nie widać, no ale pewnie mój wzrok nie jest tak sokoli jak twój. Jeżeli już to nie bielizna, a fałdka ze spódnicy. Na drugi raz sobie przyszyje spódnice nićmi do kolan tak aby dojsc stanąć jak zadziałą samowyzwalacz i nic nie drgneło, bo fałdka razi wasza estetyke.

Skomentuj

