my shopping

Wycinanka

dimgp7128a

Zwykły wpis

16 thoughts on “Wycinanka

  1. Magia pisze:

    Lil. Dzięki serdeczne. Jestem ci niezmiernie zobowiązana :). Co do butów mam nadzieję, że bedą wygodne.
    Agnes: Tak jak wskazuje moje doświadczenie to unikać generalnie parków i tego typu imprez, a tak to tego typu nosza się ok.
    dakoto77: NO niestety to urok moich stóp 😉 rozmiar mniejsze nawet nie jestem w stanie założyć. Zary Woman to w ogóle ostatnio regularnie wchodzę w 38 a normalnie mój rozmiar to 37 :(. Wszystko ma być szczupłe nawet stopy:(.
    Jakis fajny top pod nia chętnie sobie sprawię, tylko to muszę trafić na spokojnie.
    Jakubowa: to Camaieu, stare, ale dzielnie znoszą kolejne prania. Polecam z tym, że one są tak mniej wiecej na osoby 165 cm wzrostu.

  2. dakota77 pisze:

    Te buty sa na ciebie o rozmiar za duze na wyglad:-)
    Nie rozwazalas moze jakiegos topu pod te bluzke? Bo jakos niezbyt podoba mi sie to, ze widac wyraznie spod niej gore spodni. Ale rozumiem, ze tobie to nie przeszkadza:-)

  3. Kalina pisze:

    na zdjeciu nr 2 (na tym obok calej postaci) te nogi wygladaja jak nogi wysielca. Buty nie wzbudzaja zazdrosci;szkoda,ze tak malo kombinacji z nimi.:)

Skomentuj

