my shopping, outfit, trends

Boyfriend’s jeans

DKNY S/S 20009 RTW www.style.com

DKNY S/S 2009 RTW http://www.style.com

Na początek watek kosmetyczny. Tak sobie pomyślałam, może komuś przydadzą sie te informacje. Dzis mam na sobie  zielone cienie (właściwie morskie) firmy NOUBA. Niestety mój aparat kiepsko oddaje ich odcień. Dopiero cos widac na zbliżeniu. DO tego tusz do rzęs Dianne Brill. Zdjecie poniżej bardzo dobrze oodaje efekt jaki można nim uzyskać. Jeśli ktoś chce mocno podkreślić rzęsy, to jest to dobry wybór. Jego wady – znalazłam 3 – nie nadaje się dla użytkowniczek soczewek kontaktowych, niestety łatwo się rozmazuje, i trzecia to jego wysoka cena.

IMGP7345

Dziś mamy liczną pogodę. Jest ciepło i swieci słońce. Prawdziwe przedwiośnie. Żakiet planowałam wam pokazać na sobie  dopiero w kwietniu. Tymczasem niespodziewanie nadarzyła się okazja, aby zrobić to dziś. Żakiety militarne nie są żadną nowością. Moda na nie panuje już od dobrych kilku sezonów. Również nadchodzącą wiosną ich nie zabraknie co widać choćby w najnowszej kolekcji Balmaina:

BALMAIN S/S 2009 RTW WWW.STYLE.COMBALMAIN S/S 2009 RTW WWW.STYLE.COM

Gdy zobaczyłam marynarkę ze zdjęć poniżej na wieszaku sklepowym  od razu wiedziałam, że to będzie miłość od pierwszego wejrzenia. Zn  skrócić odrobinę rękawy.Swoją drogą zawsze ciekawiło mnie jak to jest z ich rozmiarówką. Dopiero niedawno zostałam oświecona – cześć rzeczy szyta jest  na Hiszpanię i ta  odzież jest większa (rozmiar 36 odpowiada naszemu rozmiarowi 38) a cześć jest szyta na Ukrainie na nasz rynek. Mam nadzieje, że nie oszczędzają na jakości. Jak na razie nie zawiodłam się na nich i wszystkie rzeczy noszą mi się bardzo dobrze.

ŻAKIET MEXX:

IMGP7248a

Do tego dzinsy z najnowszej kolekcji ZARA WOMAN. Dzinsy wróciły znowu do łask. Nie powinno jej zabraknąć w żadnej szafie. Mamy dość dużą dowolność fasonów, jednak wiadomo najmodniejsze to te bardzo mocno sprane, potargane lub tak zwane boyfriend’s jeans.

IMGP7369a

Mam na sobie:

  • marynarka (jacket) Mexx (50% Sale)
  • golf (turtlneck) Camaieu
  • spodnie  (pants) ZARA WOMAN
  • kozaki (boots) LINDEX (plac Nowy)
  • czapka (hat) SOLAR (50% Sale)

IMGP7372IMGP7370b

Zwykły wpis

17 thoughts on “Boyfriend’s jeans

  1. julka pisze:

    🙂 ja jestem maniaczka bronzerow , rozświetlaczy etc:) ale jak bylam na tajwanie przezylam szok tam parasolki i zadnych bronzerow tylko wybielacze:) znajoma chinka co mieszka w polsce od 2 lat ciagle w szoku po co sie obrzydzac opalenizna 😀

    serio juz nie ma 501? ja lubie boot cuty z zary , co do futer ja bym nigdy nie zalozyla ale moja mama wlasnie sobie kupila ( eh kolejne…) i jak z nia wybieralam bylam w szkoku ze sa i takie bo 20tys zl! abstrakcja;D

  2. anitka pisze:

    no ale pomyśl sobie, że nie każdą kobietę czytająca Twojego bloga stać na tusz za 100pln, więc w tym momencie kategoryzujesz!
    a o tym futrze to nie wiem po co tu piszesz..

  3. Magia pisze:

    Anitka: znam lepsze metody szpanu 😉 np kupilabym sobie futro za 5000. Dla mnie tusz za 100 zl to zaden szpan a rzecz zupelnie normalna jak dla innych setek kobiet w tym kraju

  4. anitka pisze:

    zgadzam się z dakotą77, rzęsy wyglądają kiepsko, żadna tam rewelaja..
    a ten szpan z tą wysoką ceną…;p
    natomiast plusów nie brakuje!bardzo ładnie prezentuje się na Tobie ten żakiet i czapa!
    ubiorowi mówię TAK!TAK!TAK!
    makijażowi mówię NIE!

  5. dakota77 pisze:

    Z Diorshow mam podobnie, na moich rzesach nie ma jakiegos spektakularnego efektu:-). Jak na razie najlepiej sie u mnie sprawdza Maybelline Colossal.

  6. Magia pisze:

    Julko ja lubie byc taka blada, specjalnie uzywam kremow z wysokimi filtrami.Co do dzinsów lubie rózne fasony, choc zdradze ci że chyba najbardziej lubilam siebie w slynnych 501 Levisa. Szkoda, że ich juz nie produkują.

  7. julka pisze:

    tusz to sprawa bardzo indywidualna. ja polecam doczepianie kepek rzes (jak bedziesz miala chwile) albo wizyte u dobrej kosmetyczki na zageszczaniu.

    kolor cieni fajny ja bym tylko ocieplila buzie troche bronzerem.

    co do dzinsow przegladalam od jakiegos czasu blogi magazyny i doszlam do wniosku ze trzeba miec minimum 180 i maximum 34 rozmiar by wygladaly trendy…

    wygladasz w nich ok ale jak dla mnie Twoja sylwetka najpiekniej wyglada w jeansach obcislych jakiie mialas z marynarka z zary. wtedy widac jaka masz dobbra figure teraz bez sensu poszerzaja cie…

  8. Magia pisze:

    Moja droga na moich mizernych rzesach to ja widze róznice. 🙂 Ostatnio probowalam tez slynny Diorshow, konsystencja ok ale na moich mizernotach efekt byl polowe tego co tym tuszem 😦

Skomentuj

