my shopping, outfit, trends

Skórzana kurtka

SKORa

Zródło: http://www.style.com

Przeglądając trendy na wiosnę-lato 2009 łatwo zauważyć, że w wiosennej szafie nie powinno zabraknąć czegoś skórzanego. Może to być kurtka, spódnica lub spodnie. Panuje w tej materii duża dowolność. Sama przymierzałam sie do zakupu takiej kurtki już od roku.Muszę przyznać, że długo nic mi sie nie podobało. Wszystkie wydawały mi sie takie jakieś banalne. W końcu w ostatnią niedzielę upolowałam kurtkę, która może stać się jednym z moich najlepszych łupów z drugiej ręki. Wykonana jest z brązowej skóry i ma krój militarny. Jestem z niej  zadowolona również dlatego, że ciężko mi coś upolować co by leżało równie dobrze i w ramionach jak i biodrach.

IMGP7600

IMGP7593

ok1

Mam na sobie:

  • dzinsy (pants) Mexx (Allegro)
  • golf (turtleneck) Camaieu
  • kurtka (leather jacket) (Plac Nowy)
  • apaszka (scarf) Jackpot (50% sale)
  • torba (bag) Tatuum
  • buty (boots) (allegro)

Zwykły wpis

19 thoughts on “Skórzana kurtka

  1. A propos skórzanych kurtek to nigdy mi sie takowej nie chciało ale w ub. r. kupiłam w Ochniku czarną i jestem z niej zadowolona by nie rzec „zachwycona” krojem i miękkością. Teraz widziałam, że są przecenione prawie na połowę choć pewnie nie ma pełnej rozmiarówki 🙂

  2. Kurtka super, ale lepiej wygląda w „rozpiętej” wersji 🙂 Mam na wiosnę kurtkę zahaczającą o takie „oficerskie” klimaty, ale jednak mniej, niż Twoja. 🙂

  3. Magia pisze:

    Ja jakieś dwa miesiące temu widziałam swietna kurtke Vero Mody w Ciucholandzie – w kolorze kawy z mlekiem. W stanie idealnym za 150 zł niestety była o rozmiar za duża :(. Niestety takie okazje zdarzają się bardzo rzadko.

Skomentuj

