allegro, my shopping, outfit, sales

outfit 27.02

IMGP7659

Granatowy top upolowałam na wyprzedażach w Mexxie. Ma pięknie drapowany dekolt. Dlaczego tego typu rzeczy rzucają mi się w oczy?

IMGP7639

IMGP7638

Mam na sobie:

  • bluzka (blouse) MEXX (50% sale)
  • spódnica (skirt) ZARA
  • rajstopy (tights) Calzedonia
  • kozaki (boots) Massimo Dutti (allegro)

IMGP7648

Po ostatnich niezwykle pozytywnych doświadczeniach z kozakami Massimo Dutii postanowiłam dokupić sobie jeszcze brązowe. Jeśli chodzi o fason to wyglądają identycznie jak te czarne , które prezentowałam wcześniej. Są to już moje trzecie kozaki tej firmy. W sumie zimowych butów mam chyba za siedem par przy czym najdroższe z nich kosztowały mnie 220 zł (z przesyłką) :).

IMGP7641

IMGP7663f

Zwykły wpis

13 thoughts on “outfit 27.02

  1. Kaśka pisze:

    Nie czytam wszystkich twoich postów, po prostu zobaczyłam te fotki i skomentowałam. Na tych zdjęciach kurtka wygląda na za dużą na ciebie, mnie samej z racji figury zdarza się kupić coś, co muszę poprawiać i efekt zawsze jest super. Myślałam że potraktujesz mój komentarz jak dobrą radę… Niestety…
    Zastanawiam się, co jest bzdurnego w zwężaniu rękawów, no ale skoro „tam nie ma co dopasowywać” to chyba rzeczywiście podjęcie decyzji o diecie wydaje się być słuszne… Mam nadzieję, że i tym razem normalnie cię rozbawiłam :)Lubię osoby z poczuciem humoru…

  2. Śliczny dekolt bluzki, taki jakby w kształcie serca. Spódnicę już widziałam wcześniej i nadal podoba mi się tak samo.

    Zgadzam się, że drugie zdjęcie najładniejsze – tak miło się na nim uśmiechasz.

  3. Kaśka pisze:

    Ta kurtka jest fajna, nadaje ostrego tonu całej kompozycji, niestety jest na ciebie za duża. Wyglądałabyś w niej super, gdyby była krótsza, dopasowana w talii i miała węższe rękawy. Myślę, że warto w nią zainwestować bo jest w niej pazur, tylko poszukaj dobrego krawca i dopasuj ją do siebie!

    • Magia pisze:

      Jakbyś sięgneła do postu niżej to byś zobaczyła, że tam nie ma co dopasowywać. A najwiekszą bzdurą jest zwęzanie rękawów, normalnie rozbawiłaś mnie.

  4. dakota77 pisze:

    Bardzo ladna bluzka. Kraty nie lubie, ale spodnica faktycznie ciekawa. Tylko ze o ile podobaja mi sie poszczegolne elementy zestawu, co calosc jakos nie bardzo.

  5. Magia pisze:

    Dzięki. Dziś samoprodukcja 😉 Troche się musiałam nagimnastykować, aby uzyskać te zdjecia szczególnie nr 1. Zresztą widać troche oszukana perspektywę, ale przynajmniej widać całość. 🙂
    Nico: Dla mnie to żaden problem 🙂

  6. Nico pisze:

    Twoja twarz wygląda w tej bluzce na wiele „szczuplejszą” niż na innych zdjęciach. I talia bardziej podkreślona, niestety nie można tego powiedzieć o tym zestawieniu z kurtką. Kozaki w porządku :))) Podobają mi się te zdjęcia. Pozdrawiam

  7. kulka pisze:

    Twoje najpiękniejsze zdjęcie na całym blogu!!!(to na którym tak wdzięcznie siedzisz na kanapie) Moim skromnym zdaniem: bluzka wyjątkowo godna pozazdroszczenia,natomiast ta skórzana kurtka którą już prezentowałaś jest kompletnie akobieca i odbiera Ci niestety masę uroku.

Skomentuj

