outfit

Wyzwanie

Dziewczyny trzymajcie za mnie kciuki. Mocne postanowienie powrotu do mojej idealnej figury :).  Tak nie wiele brakuje do osiągnięcia celu :).

Jeśli któraś jeszcze posiada Levisy 501 w szafie. Nie pozbywajcie się ich. Zawsze były uznawane za dżinsową klasykę. Ku mojemu zdziwieniu pani w salonie firmowym oznajmiła mi niedawno, że zaprzestano ich produkcję. Osobną sprawą jest to, że dżinsy sprzedawane w naszych sklepach są szyte w naszym kraju i nijak się mają do tych produkowanych na rynek amerykański. Zupełnie inny dżins. Te które mam na zdjęciu już wtedy miały co najmniej 6 lat i w dalszym ciągu wyglądały jak je kupiłam. Gruby, solidny materiał którego teraz ciężko uświadczyć.

IMGP7382

Zwykły wpis

13 thoughts on “Wyzwanie

  1. Pippi pisze:

    PS. Sprawdzilam i maja dokladnie takie w kultowym szwedzkim sklepie Cheap Monday. Niestety nie da sie zlinkowac (albo ja nie umiem), ale mozna zobaczyc na ich stronie, kolekcja Spring/Summer09 a model nazywa sie Lady Anti 🙂

  2. Pippi pisze:

    Te z linka to sa rurki, a nie marchewy. Roznica jest taka, ze rurki sa waskie, a marchewy luzniejsze, zwlaszcza w udach i z wyzszym stanem. Twoje na tym zdjeciu faktycznie wygladaja jak marchewy, ale mnie absolutnie zachwycily, bo dokladnie takiego fasonu wlasnie poszukuje >:-) Dlugie lata nie cierpialam marchew i sie wyzlosliwialam, a teraz kompletnie zachorowalam na lata 80-te i koniecznie chce takie spodnie. Juz mam jedne z Gina Tricot, ale Twoje na foto ladniejsze i wlasnie ten wysoki stan jest super. W Szwecji to obecnie wielki hit 🙂

    • Magia pisze:

      A co one maja wspólnego z marchewami? Przecierz one maja proste nogawki a nie zwężąne. Marchewy zupełnie inaczej wyglądają.

Skomentuj

