inspiracje, my shopping, outfit

outfit 02.03

00090m

Dzisiejszy post jest zainspirowany kolekcją Givenchy na jesień-zimę 2008. Ostatnio odkrywam w swojej szafie mnóstwo ubrań które można zaadaptować do tego stylu. Poniżej jeden z przykładów.  Wełniany żakiet kupiłam niedawno w komisie jako nowy z metką. Bluzka to zeszłoroczna kolekcja Cotton Club. Skórzana czarna kopertówka to pamiątka po mamie – pochodzi z lat 80

IMGP7718

IMGP7706a
Mam na sobie:

  • Marynarka (jacket) Massimo Dutti (komis)
  • bluka (blouse) Cotton Club
  • dzinsy (pants) Mexx (allegro)
  • kopertówka (clutch) pamiątka po mamie

P.s. lakier do paznokci nie jest czarny. Aga mam w końcu lakier polecany przez ciebie :))).

Naszyjnik H&M Trend:

IMGP7730g

Zwykły wpis

9 thoughts on “outfit 02.03

  1. asia pisze:

    Ale fantastyczne łańcuchy! Świetnie wyglądają z czernią!
    Ile kosztował ten naszyjnik? Takiego właśnie szukam.
    Pozdrawiam!

  2. Fantastyczna bluzka. 🙂
    Nie widziałam jej w ubiegłorocznej kolekcji u mnie w mieście, a szkoda, bo lubię łączenie takie klasyczne bluzki, ale za to z ładnymi zdobieniami.

  3. yenka pisze:

    strasznie niewyraźne to biało-czarne zdjęcie, prawie nic z żakietu nie widać.Bardzo interesujący ten komis. Osobiście znam tylko jeden w który ubrania nie przypominają nędzy i rozpaczy – pierwszy chyba od Wawelu, nigdy nie pamiętam nazwy ulicy.Stradom?

    • Magia pisze:

      Zdjęcie jest obrabiane na starodawne stąd ten efekt :). Na pewno pokaże go tak aby go było lepiej widać.CO komisów prześlę ci wiadomość na priva 🙂

  4. ona pisze:

    Magdo?przegladam Twojego bloga juz od pewnego czasu, jestem pod wrażeniem objętości Twojej szafy, ale czy…czy nie możesz zamiast pary nowych fatałaszków zainwestować w mieszkanie? To, aż razi w oczy, kobieta super ubrana w markowe ciuchy, siedzaca na starej wersalce „pod paprotka”

    Pozdrawiam

  5. Bardzo lubię bluzki z kryzami, żabotami i fajnymi kołnierzami, mniej – z falbankami. Mam ich pokaźną kolekcję jako pozostałość po dawnej pracy. Do niektórych mam sentyment (np w jeden z nicj nadzorowałam start sprzedazy akcji w „moim” banku). Co do stylu przytoczonego przez Ciebie to bardzo mi sie widzą te łańcuchy, szczególnie na czerni. Lakier fajny ale cos od tygodnia wzięło mnie na cielisty, a jak długo nie widać, że coś odprysnęło… 🙂

    • Magia pisze:

      O moja droga. Łańcuchy świetne ostatnio zdobyłam – długie, gęste i cięzkie jakby były zrobione z prawdziwego srebra. :))

Skomentuj

