my shopping, outfit

outfit 10.03

Dziś dokonałam świętokradztwa – połączyłam kolor brązowy z szarym. Dla wielu osób konserwatywnie nastawionych do mody kombinacja niedopuszczalna. Narażając sie z ich strony na słowa krytyki stwierdzam  stanowczo, że jest to jeden z moich ulubionych wariantów kolorów.

b

Pogoda dziś jest nie szczególna, strasznie wiało. Wybaczcie więc niedoskonałość zdjęć. Chciałam je koniecznie zrobić w świetle naturalnym tak aby nie zgubić kolorystyki sukienki tak trudnej do uchwycenia.

Dziś mam na sobie brązowo-fioletową sukienkę zakupioną w komisie. Urzekła mnie nie tylko jej kolorystyka ale także niebanalny fason.  Do tego szare rajstopy stanowiące do niej kontrast i fioletowe szpilki od Ryłko.  Buty te to jedne z najwygodniejszych butów jakie mam a fasonem wcale nie ustępują zachodnim (nienudnym) wzorom. Chciałam sobie kupić jeszcze takie czarne, niestety szybko po nich nie zostało ani śladu :(.

IMGP7795as

IMGP7800

a
Mam na sobie:

  • sukienka (dress) (komis)
  • rajstopy (tights) Calzedonia
  • buty (pumps) Ryłko

Bransoletki NEXT:

575520978

Zwykły wpis

21 thoughts on “outfit 10.03

  1. kulka pisze:

    Szkoda że masz tak mało dystansu do siebie,musi Ci być z tym cięzko w życiu,w końcu ciuchy to tylko zabawa a nie sprawa rangi najważniejszej. A blog lubię, gust mamy podobny więc na scenerię przymknę oko;)

  2. Ola pisze:

    buty fajne, rajstopy też, ale góra tym razem na nie-połączenie kolorystyczne jest dla mnie ok, ale sukienka w wyrazie chyba zbyt „ciążowa” jak na zgrabną figurę

  3. i wyszło wyśmienicie 🙂 szary i sukienka może nie pasują ale się podobają są inne, nowe – BRAWO 😀 ślicznie wyszło i dobrane buty 🙂 obcasy fioletowe 🙂

  4. kulka pisze:

    Może to wina monotonnej scenerii ale te zdjęcia balkonowe wyglądają jakbyś nakładała na siebie tylko kolejne ubranka w grze „ubierance”, za mało w nich tego czegoś co wyróżnia jeden strój od drugiego, za mało ogólnego zróżnicowania mimo niewątpliwego bogactwa Twojej szafy.
    p.s. byki rzeczywiście ciągle się trafiają,trochę wstyd;)

    • Magia pisze:

      Jak ci moja sceneria nie odpowiada to poszukaj sobie innej. Niektórym osobom wchodzącym na tego bloga też musi wystarczyć i takie komentarze w niczym im nie pomogą.

  5. Sukienka jest naprawdę ciekawa, bardzo nietypowy wzór. Świetnie Ci pasuje. Ja rzeczywiście nie noszę zazwyczaj szarego z brązowym, ale właściwie nie wiem dlaczego – tak jakoś się nie składa. Uważam, że to ładne zestawienie.

Skomentuj

