events

Spotkanie

DSCF3013

W dniu dzisiejszym znowu spotkałyśmy się  na Rynku w Krakowie.  Część osób uczestniczyła już w pierwszym spotkaniu w Listopadzie: Ryfka, Alice Point, Styledigger, Aife. Oprócz nich pojawiły się nowe twarzy Lilu, Bastet, Elfka, Gabriela Francuz, Kokarda, fk_k i Marzymska . Jak widać na zdjęciach pogoda i humory dopisały.

  • Na Rynku Głównym:

DSCF2956

DSCF2954

DSCF2955

  • Na Wawelu:

DSCF2960

DSCF2961

DSCF2962

  • W kawiarni:

DSCF2987

DSCF3009a
DSCF2988

DSCF2993

DSCF2992
DSCF3006a

DSCF2986a

DSCF2967a

DSCF2989
DSCF2991

A ten śliczny portret zawdzięczam Gabrilei Francuz:

c

IMG_1509

A poniżej moje ulubione zdjęcie od Ajfe za które serdecznie dziękuję:

IMG_1502

img_1426

Zwykły wpis

32 thoughts on “Spotkanie

  1. Łukasz będzie mężczyzną, o którego kobiety będą walczyć, jestem tego pewna. Od najmlodszych lat obeznany w problemach odzieżowych, spokój stoicki, męską urodę już widać…

    Magio, cieszę sie, że mogłam Cię poznać. Do szybkiego zobaczenia.

  2. LiL. pisze:

    Super zdjęcia:D Chociaż moja mina na 9 zdjęciu powinna zostać ocenzurowana to nie mogę się nadziwić ze mam takie białe zęby:P he he;)

    Bardzo miło było mi Cie poznać i btw musimy się kiedyś umówić w krk – mam dla Ciebie kolczyki (te z bloga, które Ci się podobały) przecież 😉 To przy okazji porobimy sobie fotki na bloga ;):P

    Mogę prosić Ciebie o przesłanie zdjęć z wczoraj? To mój maila: lilinkaa@op.pl 🙂

    pozdrawiam Ciebie i Łukaszka, który był tak grzeczny i miły 😉

  3. Bardzo ładnie wszystkie wygladałyście.Każda inaczej i każda super, szfiarska odpowiedź na uliczne klony:) Zazdroszczę spotkania.Mam nadzieję, że się wkrótce spotkamy w Wawie:)
    Czy mam tylko wrażenie, czy Twój synek naprawdę podrósł od fotek listopadowych?

  4. Pierwsza refleksja: matko, jaka jestem wielka przy was, przechodzę na dietę (najlepiej czekoladową ;-))
    Druga: ale super zdjęcia! I każda wygląda inaczej, nie ma jednego wzoru na szafiarkę, cudownie 🙂

Skomentuj

