outfit

Outfit 21.03

imgp79071

Mam na sobie:

  • fioletowa sukienka (purple dress) Linea
  • sweter (cardigan) Massimo Dutti
  • rajstopy (tights) Calzedonia
  • buty (shoes) Ryłko

imgp7910aa2

Mam dziś natchnienie twórcze. To chyba dlatego, że na chwilę znowu zrobiła sie ładna pogoda :).  Przeglądając swoją garderobę wpadły mi w ręce szaro-fioletowe zakolanówki. Chciałam wam pokazać to zestawienie, gdyż jako takie podoba mi się. Co do samych zakolanówek,  to ja ich nie potrafię nosić :(, nie wiem czy jestem jedyną kobietą która ma z tym problem. W zimie miałam odwagę jeszcze załozyć je na rajstopy jako dodatkowe „ocieplacze”. ale tak na gołą skórę nigdy. Owszem na innych strasznie mi sie to podoba.

h

Mam na sobie:

  • fioletowa sukienka (purple dress) Linea
  • wełniana marynarka (a woolen blezer)  Talbot (secondhand)
  • zakolanówki (overknees) H&M
  • buty (shoes) Ryłk
Zwykły wpis

19 thoughts on “Outfit 21.03

  1. wspaniała kobieta w cudownym fiolecie 🙂 nie lepiej użyć czarnych szpilek a nawet kozaków na cienkim obcasie ?? i raczej bez żakietu… wydaje mi się jak by był tylko na doczepkę i nie pasował do tej sukienki… i jeśli można uśmiechnąć się 🙂

    • Magia pisze:

      Ba żywo jest zdecydowanie żywszy ale nie za ciemny. Kurcze nie wiem jak go sfotografować. Tak samo kiedys walczyłam z kolorem rajstop czy tej fioletowej spódnicy Numpha. Podobny kłopot będe miała z niebieską sukienką z Topshop. Na zdjęciach wychodzi jakis wściekły niebieski a nie ultramaryna (chyba tak sie nazywa ten odcień). Jak się zrobi ciepło to jeszcze spróbuję powalczyć z nim.

Skomentuj

