outfit

Słodkie lenistwo :).

Jeszcze tydzień i w końcu będzie ciepło. Przynajmniej tak wynika z mojej długoterminowej prognozy. Tymczasem przyznam się, że nigdzie nie chce mi się ruszać. Siedzę więc w ciepłym mieszkaniu, popijam kawę, podjadam czekoladki z espresso (polecam, pyszne) i czytam książkę. Nawet junior postanowił mi dziś nie przeszkadzać i bawi się grzecznie w swoim pokoju.

W taki dzień jak dziś najchętniej nosze dżinsy i luźną koszulę. Spodnie pochodzą z nowej kolekcji H&M trend. Spodobał mi się ich fason. Nie są za niskie w stanie i bardzo wygodne. DO tego jedwabna, szara koszula, którą zakupiłam jeszcze w ubiegłym roku. Moim zdaniem jedna z niewielu rzeczy warta swojej ceny w tym sklepie :).

1

Mam na sobie:

  • jedwabna koszula (silk shirt) H&M Trend
  • spodnie (pants) H&M Trend
  • opaska (headband) H&M
  • kolczyki (Earrings ) Mexx

IMGP7982we

Kolczyki Mexx ( Earrings MEXX):

DSCF3054

Zwykły wpis

9 thoughts on “Słodkie lenistwo :).

  1. Ja mam pewnie jakąś traumę z dzieciństwa, ale dżinsy kojarzą mi się z niewygodą raczej 🙂 Fajnie, że Tobie udało się znaleźć wygodne, skoro lubisz. Dla mnie strojem domowym jest zwykle miękka sukienka i długi kardigan.

Skomentuj

