allegro, my shopping, outfit

Bryczesy

ETRO S/S 2009 www.style.com

ETRO S/S 2009 http://www.style.com

Ostatnio doszłam do wniosku, że allegro może być naprawdę kopalnią fajnych rzeczy. Trzeba się oczywiście naszukać, gdyż daleko mu do Ebaya szczególnie angielskiego czy amerykańskiego. Jednak ostatnio udało mi się kupić kilka naprawdę fajnych rzeczy za śmieszne pieniądze. Na przykład  upolowałam kilka par bryczesów – czarne, beżowe i khaki. Wszystkie nowe z metkami. bardzo  mi się spodobał ten fason. Torbę poniżej  kupiłam  za całe 50 zł.  Cieszę się tym bardziej, gdyż wykonana jest ze skóry.  Można w niej zmieścić wszystkie niezbędne akcesoria  czy zakupy. Buty już znacie. Wykonane są w całości ze skóry. Bardzo wygodne. Wprawdzie  nie są ocieplane, ale dzięki temu można je spokojnie założyć w taka pogodę jak dziś.  Oto oczywiście tylko kilka przykładów.

P.s. Zapraszam do śledzenia historii jednego sweterka 😉

imgp8255a1

Mam na sobie:

  • golf (turtleneck) ZARA
  • bryczesy (pants) Massimo Dutti
  • kozaki (boots) Massimo Dutti
  • torba (bag) Pieces (allegro)
  • okulary (glasses) H&M

imgp8259g1

imgp8258a

imgp8260

Zwykły wpis

2 thoughts on “Bryczesy

Skomentuj

