outfit

Punkt za Punkt

imgp8484a

Będąc wczoraj na zakupach postanowiłam wstąpić do PUNKTU.  Bardzo przyjemny sklep z miłą obsługą, piękną dużą przymierzalnią. Sama kolekcja średnio mnie zachwyciła, gdyż moja figura wymaga innego kroju niż to co oni oferują. W każdym bądź razie wyszłam od nich z jedną sukienką zapakowaną  w śliczne pudełko.

imgp8239

imgp8241a

Sama sukienka ma fason  inspirowany wczesnymi latami 80. Jej fason z rozkloszowanym dołem, podkreśloną talią i rękawami nietoperza przypomina literę X. Do sukienki jest doszyta piękna podszewka w kolorze fuksji (dokładnie takim jak papier w pudełku :)). Jak podano w opisie, sukienka jest z tkaniny pochodzącej z recyklingu i  wykończona jest ręcznie.

imgp8285

Mam na sobie:

  • sukienka Punkt
  • okulary H&M
  • naszyjnik + bransoletki MONNARI

imgp8283

imgp82821

imgp8281

imgp8297

imgp8308

Zwykły wpis

17 thoughts on “Punkt za Punkt

  1. anuszka pisze:

    Moim zdaniem piękna,elegancka i nienudna sukienka.Ładny,kobiecy fason,czerń fajnie złamana gładką fakturą materiału.Idealnie dobrane dodatki-nie gaszą charakteru sukienki.Klasa.
    PS.Komentarz o ‚smutnej uroczystości’ chyba trochę nie na miejscu…
    PS 2.Koło Punktu przechodzę niemal codziennie w drodze na uczelnię.Pamiętam ich kapitalne bluzy z uszkami,od których siła odciągali mnie mama i mój narzeczony.No i się poddałam…

  2. tasha pisze:

    Czerń nie jest Twoim kolorem, a już na pewno dominująca w zestawieniu. Jak dla mnie to aż się prosi o coś ożywiającego, zwłaszcza przy twarzy. Będzie wyglądała na mniej zmęczoną.
    Za to bransolety całkiem fajne. Skąd są?

    • Magia pisze:

      Bardzo lubię chodzić w żywych kolorach, choć czasami musze od nich odpocząć. Fakt faktem, że sukienka jest z kolekcji jesiennej, kiedy czerni nosi sie więcej.
      Bransoletki są z Monnari, co jak co ale biżuterie tam mają niezłą i jeszcze w miarę przystępną cenowo.

    • Magia pisze:

      Czarne pantofle Topshopowe. Nic specjalnego. Marzą mi się wysokie czarne szpilki na niewielkiej platformie, proste bez żadnych udziwnień. No ale takie buty muszę mierzyć. Przymierzałam sie do Takich jak mam fioletowe z RYŁKO, tylko czarne. Wygodne i proste. Niestety nigdy ich nie widziałam ich w moim rozmiarze :(. Pewnie zostanie mi ALDO.

  3. No kroj sukienki niebanalny, przyjemny, pasuje do ciebie, ale kolor hmmm, potrzebuje ozywienia, no chyba ze wybierasz sie nasmutna uroczystosc. Sam naszyjnik uratowal cala sytuacje.. bo bez niego to by bylo za smutno

    • Magia pisze:

      Rzeczy tam maja w różnych cenach tak gdzies do 700 zł. Większość ma luźne kroje co u mnie niestety odpada. Fajne były sukienki z zamkami i w kratkę, takie bardziej dopasowane. Tylko cena mnie powaliła.

  4. też uważam,że całość jest idealna, sukienka plus ten naszyjnik. Kupiłam ostatnio dwie szerokie i piekne bransoletki w Solarze ale jak nigdy dotąd leżą z metkami i czekają czy się czasem nie rozmyślę, bo cena nie daje mi spokoju 🙂
    Krój sukienki świetny, ta podkreslona trójkątem talia. Pisz natychmiast ile ta sukienka kosztowała 🙂

Skomentuj

