my shopping, outfit

Outfit 11.04

Inspirację do dzisiejszego posta znalazłam tutaj. Przeczytałam sobie rozważania Garance Dore na temat kobiecego garnituru i stwierdział czas odkurzyć mój. Pogoda w dalszym ciągu nam dopisuje. Co prawda nie jest tak gorąco jak jeszcze kilka dni temu.  Dziś mam na sobie strój bardziej elegancki niż zwykle. Wyciągnęłam z szafy granatowy wełniany  garnitur od Marks&Spencera. Ma bardzo na czasie fason – dłuższą marynarka  i spodnie o długości 7/8. Kupiła go już kilka lat temu do pracy. Do tego szary top, szalik i buty.  Całość przełamuje pomarańczowa kopertówka.

got4

imgp8412s

Mam na sobie:

  • spodnium ( pant suit) Marks&Spencer (komis)
  • top (top)  MEXX
  • buty (shoes) RYŁKO
  • torebka (bag) H&M
  • szal (scarf)

got11

imgp8419

Zwykły wpis

13 thoughts on “Outfit 11.04

  1. solosetratadevivir pisze:

    Prześliczny kolor pomadki! Bardzo Ci ładnie również w tej ciemnoczerwonej, ale ta stanowi miłą odmianę. Outfit też mi się podoba, kontrast z kopertówką „robi” strój!

  2. Bardzo elegancko, bardzo ładnie 🙂 świetne są te buty z Ryłko! Choć jak zobaczyłam czerwoną kopertówkę, to myślałam „czerwone vagabondy… czerwone vagabondy…” 😉

    • Magia pisze:

      Ta Torebka jest pomarańczowa. Chm Vagabondy powiadasz – dobry pomysł. Jak tylko sobie podkuruję moje stopy to je do tego spodnium wykorzystam :).

Skomentuj

