inspiracje, my shopping, outfit

Być jak Ingrid.

Dzisiejszy post inspirowany jest jednym z moich ulubionych filmów – Casablancą.  Film powstał w 1942 roku. Piękne role Ingrid Bergman i Humpreya Bogarta przeszły już do historii kina. Czerpiąc inspiracje z tego właśnie filmu nie mam na myśli dosłowne skopiowanie szyku Ingrid. Raczej podoba mi sie jej nie wymuszona elegancja i naturalność. No i jej piękne kapelusze. Kiedy wypatrzyłam swój  od razu skojarzył mi sie z Ingrid. Kapelusz ma nieco męski fason, można tył nosić klasycznie lub lekko opuścić a mimo to jest bardzo kobiecy. Myślę, że dobrze będzie wyglądać zarówno do garnituru jak i do sukienki.

Ingrid Bergman Casablanca

Ingrid Bergman Casablanca

d1
imgp8651

Mam na sobie:

  • kapelusz (hat) Galeria Centrum
  • sukienka (dress) H&M
  • kardigan  (cardigan) Massimo Dutti

imgp8647g

Zwykły wpis

17 thoughts on “Być jak Ingrid.

  1. violcio11 pisze:

    WOW. Wygladasz super. Niesamowicie mi sie ten zestaw podoba. Tez lubie kapelusze, ale brakuje mi odwagi je nosic. Casablanca t omoj ulubiny film. Do tej pory kreci mi sie lza jak go ogladam. Pozdrawiam serdecznie :-))

  2. tasha pisze:

    Jak dla mnie zbyt dosłownie potraktowałaś ten styl. Szyk lat 40-stych to tweedy, wełny i jedwabie, a nie bawełniane falbanki z sieciówki i bezkształtny sweterek.
    Kapelusz bardzo ok, ale ja bym go jednak widziała z cygaretkami – do sukienek założyłabym bardziej płaski.
    No i koniecznie wysokie szpilki, koniecznie!

  3. Twoja szafa zawsze wzbudza we mnie skrajne emocje – albo bardzo mi się podoba, albo baaardzo nie podoba, dlatego jeszcze nigdy chyba nie zostawiłam komentarza. Dziś padłam na kolana, jest bosko, tak szykownie 🙂 A buty jakie założyłaś? Pozdrawiam

    • Magia pisze:

      Dzięki. Chyba nie ma takiej szafy co by nam sie wszystko dokładnie podobało. To chyba byłoby nudne;).
      Co do butów. Robiłam przymiarkę z czerwonymi vagabondami, ale efekt końcowy mi się nie podobał, więc go ocenzurowałam. Jak będzie na tyle ciepło aby chodzić bez rajstop to najbardziej pasują mi te czarne ryłko na wysokim obcasie.

Skomentuj

