allegro, my shopping, outfit

outfit 17.04

Spódnicę wypatrzyłam  na allegro. Zastanawiałam się czy jej nie skrócić. Jednak po namyśle uznałam, że ma on a tak duży wzór, że nie ma to sensu. Straci ona swoją urodę. Jest cudownie rozkloszowana, a halka podszyta jest tiulem. Dziś  nie było zbyt gorąco więc założyłam sweter w pasy. Bazowałam tu na modnym  trendzie łączenia ze sobą różnych wzorów: kropek, pasków czy kwiatów. Takie mieszanie wymaga odwagi, jednak może wnieść dużo świeżości do naszej garderoby. Chyba każda z was jak rzuciła okiem na zdjęcia miała skojarzenie aby spódnicę połączyć z  czarnym topem.  A tu  mniej banalnie.

imgp86932

Mam na sobie:

  • sweter (sweter) ZARA
  • spódnica (skirt) (allegro)
  • pasek (belt) SOLAR
  • okulary (glasses) H&M
  • bransoletki (bracelets) Monnari
    imgp86921

imgp8685

spodnica

Zwykły wpis

9 thoughts on “outfit 17.04

  1. Yenka pisze:

    chyba wolałabym banalniejszy top. Spódnica jest tak piękna,że wypadałoby ją podkreślić, a tak ginie, bo wzrok przyciągają paski na bluzce. No i zdecydowanie nie taka szminka ciut jaśniejsza i chyba w różu?

  2. Roar! Podoba mi się bardzo ta spódnica, bluzka także, bo kocham paski, ale razem wywołują u mnie szok kolorystyczny. Wiem, że mieszanie wzorów jest modne, ale tu po prostu nie gra.

Skomentuj

