outfit

outfit 26.04

Dziś była fantastyczna pogoda.  Korzystając z okazji prawie cały dzień spędziliśmy w parku. Dziś mam na sobie szarą bluzkę ZARY nabytą jeszcze zimą na wyprzedaży. Jest dość przezroczysta, dlatego dopasowałam do niej szary top. Bardzo lubię ją zestawiać właśnie z dżinsami.

imgp90173

Mam na sobie:

  • Bluzka (blouse) ZARA (50% sale)
  • top (top) Mexx
  • spodnie (pants) ZARA Woman
  • buty (shoes) BATA
  • torba (bag) Coccinelle (plac Nowy)
  • okulary (glasses) H&M
  • kolczyki (earings) LIL.
  • bransoletka (bracelet) SOLAR

imgp9045

Granatowa torba Coccinelle:

imgp9059

Bransoletka SOlAR z kolekcji wiosna – lato 2009:

imgp9069

Kolczyki to produkcja LIL. Więcej z jej kolekcji można zobaczyć tutaj.

imgp9046a

Buty z najnowszej kolekcji Baty okazały się strzałem w dziesiątkę. Bardzo wygodne, spokojnie chodzę w nich od rana do wieczora.

imgp9011a

Zwykły wpis

27 thoughts on “outfit 26.04

    • Magia pisze:

      Zapewniam cię, że jak są dobrze wyprofilowane to wysoki obcas nie straszny. Mam np takie czarne Ryłko – 11 cm szpilki a czuję się jakby miały maksymalnie 6 cm. A jak już mają podeszwę skórzaną to już poezja dla stóp.

Skomentuj

