my shopping, outfit

outfit 29.04

Tym razem kompozycja kolorystyczna bazująca na szarościach, fiolecie i granacie. Jednej z moich ulubionych kompozycji. Dziś pogoda była bardzo ładna.  Mimo, że było bardzo ciepło, powiewał chłodny wiatr. Muszę wyznać, że nie miałam odwagi chodzić tylko w samej koszulce. Idealnym rozwiązaniem okazało się założenie ażurowego, granatowego bolerko od Massimo Dutti. Wypatrzyłam je na allegro. Idealnie wkomponowuje się w trend na wycinanki, które pojawiają się na ubraniach, butach, paskach, torebkach itp. Z allegro pochodzi również długi wisior Monnari.  Torebka z frędzlami pochodzi z zimowej  kolekcji ZARY. Kupiłam ją na 50% wyprzedaży. Można ją nosić zarówno na pasku jak i jako klasyczną kopertówkę. Buty pokazywałam już w poprzednim poście.

imgp9203

Mam na sobie:

  • top (top) ZARA
  • bawełniane bolerko (cotton bolero) Massimo Dutti (allegro)
  • spodnie (pants) ZARa
  • torba (bag) ZARA (50% Sale)
  • wisiorek (pendant) Monnari (allegro)
  • buty (shoes) Bata
  • okulary (glasses) H&M

hhhh

buty Bata

buty Bata

Zwykły wpis

16 thoughts on “outfit 29.04

    • Magia pisze:

      Niestety nie każde które mi sie podobają są na moje stopy. Może to i lepiej, bo bym ogłosiła bankructwo 😉

  1. ola pisze:

    wszsytko mi się podoba poza bolerkiem, które jest moim skromnym zdaniem tu niepotrzebne, za to gama kolorystyczna super-na luzie i twarzowo

  2. magdalena.ko pisze:

    Najbardziej podobają mi się włosy, naszyjnik, buty i torebka. Zresztą całość jest po prostu super. I mimo że się tak zapierasz przed tą 20tką, to i tak na tyle wyglądasz :), ale oczywiście w sensie pozytywnym, bez grama stylizacji na tzw.dzidzię-piernik (zresztą Ty jeszcze za młoda jesteś, by móc być piernikiem:). I rzeczywiście bez ciemnej pomadki dużo lepiej. I zazdroszczę Ci idealnej cery – masz taką z natury, czy to efekt zabiegów kosmetycznych?:)

    • Magia pisze:

      O te zdjecia z tego postu to niestety są z fleshem, bo straszne były kontrasty. Generlanie nie ma lekko i jak to sie mówi trzeba w siebie inwestować. Najwazniejsze moim zdaniem to regularne czyszczenie cery, wysypianie się. Z kosmetyków ostatnio odkryłam serie Bio-performance Shiseido. Jak dla mnie rewelacja.

  3. wygladasz świetnie!!! Czy buty mają podeszwę drewniana czy jakąś lekką? Tez uważam, może to kwestia dnia i zdjęć, że w dwóch ostatnich outfitach wygladasz młodzieńczo i lekko 🙂
    No ale nie od dziś wiadomo, że elegancja zobowiązuje i trochę dodaje lat 🙂
    Lubię takie duże naszyjniki u kogoś ale mnie bardzo przeszkadzają 🙂 torba tez bardzo fajna, to skóra?

    • Magia pisze:

      Dokładnie się z tobą zgadzam. Zresztą z tymi bladymi ustami to niewiem czy bym tak fajnie wygladała bez okularów ;). W cale nie zamierzam wygladać jak nastolatka w koncu 20 lat już dawno skończyłam.
      Co do torby to ja tylko skórzane kupuję. Tak to jest skóra.

  4. Monika pisze:

    Mnie przypadła do gustu torebka. Widziałam ją na żywo. Piękna i pojemna. Niestety z moim studenckim budżetem nie mogłam sobie na nią pozwolić.

  5. style pisze:

    Muszę przyznać że o wiele wiele ładniej i młodziej wyglądasz w takich prościutkich gładkich włosach i delikatnym makijażu. Usta malowane na ciemne ostre kolory, wyostrzają Ci rysy twarzy i wyglądasz starzej. Jestem pod wrażeniem ostatnich 2 outfit’ów.

Skomentuj

