my shopping, outfit

outfit 01.05

Moim największym tegorocznym,  modowym odkryciem  jest  kolor pomarańczowy. Namiętnie kolekcjonuję ubrania i akcesoria, które mają choć drobny detal w tym kolorze. Ostatnio nabyłam nawet pomarańczowy lakier do paznokci.

Zarówno kardigan jak i spodnie to Massimo Dutti.  Ubrania tej firmy najczęściej kupuje po prostu na allegro. Można tam znaleść prawdziwe okazje.  Pomarańczowy sweter jest już teraz nie zastąpiony w mojej szafie. Idealnie pasuje do granatu, szarości,itp. Poniżej przykład zestawienia z bielą i beżem.

Bluzkę pokazywałam wam już    wcześniej.  Kupiłam ją na początku kwietnia w czasie wyjazdu do Warszawy.

Kolczyki to produkcja Lilinki. Model kwitnąca pomarańcza możecie obejrzeć dokładniej tutaj. Urzekła mnie w nich kombinacja pomarańczy z różem.

Bransoletka pochodzi z kolekcji Solara. Kupiłam ja okazyjnie na allegro.  Idealnie w komponowuje się w ” wężowy” trend. Mała rzecz a sprawia, że można czuć się modną.

Czarne gladiatorki to zeszłoroczna kolekcja ZARY.

imgp9318aa

imgp9305

Mam na sobie:

  • kardigan (cardigan) Massimo Dutti
  • spodnie (pants) Massimo Dutti
  • bluzka (blouse) Stefanel
  • bransoletka (bracelet) Solar (allegro)
  • buty (shoes) ZARA
  • okulary (glasses) H&M
  • kolczyki (earrings) LILINKA.

imgp9317j

Zwykły wpis

14 thoughts on “outfit 01.05

  1. ola pisze:

    w pomarańczowym rzeczywiście Ci bardzo twarzowo, jak w większości intensywnych kolorów. Spodnie jednak w tym zestawie mnie nie zachwycają – za dużo rzeczy z odmiennej zupełnie stylistyki. Ładny sweterk & bransoleta

  2. Nie wątpie w to że świetnie się noszą. Bo na pewno są wygodne, mają bardzo ciekawy fason i długość. Moje domniemania że są źle dopasowane to kwestia luzu i odstajacego materiału na wysokości podbrzusza, być może tak ma być. Ja niestety oceniam dopasowanie spodni po tym czy dobrze leżą w czesci podbrzusza (pod biodrami) i krocza. Zupełnie nie bierz tego pod uwage, to takie moje subiektywne zapatrywanie.

  3. Super Ci w tych spodniach,no ale jak się ma takie nogi to każde dobrze leżą.Bluzka z kardiganem świetne ale oddzielnie,bo razem średnio pasują.A szminka dodała z 10 lat,jasne usta z poprzednich postów były takie piękne…

  4. otylda pisze:

    spodnie świetne!i buty..marzenie 😉
    ale coś mi się góra nie zgrywa.kardigan i bluzeczka oddzielnie bardzo ładne ale razem tak średnio.

      • Zestaw bardzo ciepły kolorystycznie, jaśniutki i bardzo letni, wszystko wspaniale, tylko te spodnie mam wrazenie ze gniotą się i źle leżą. A zara i solar nigdy nie zawodza!

        • Magia pisze:

          Zapewniam cię, że się świetnie noszą. Na żywo są lepszej jakości niż ZARA Woman. Jakiej by nie były firmy sa po to a je nosić, siadać w nich a nie tylko do zdjecia perfekcyjnie prezentować.

Skomentuj

