my shopping, trends

buty na korku

Buty na korku zapowiadają się na hit nadchodzącego lata.Mogą to być szpilki, sandały na klockowym obcasie lub też koturny.  Pojawiły się one u wielu projektantów a także w sieciówkach. Więcej przykładów można znaleźć np tutaj.
Mnie najbardziej podobają się te od Prady i Miu Miu. Choć tak naprawdę wybór jest ciężki;).

Niedawno stwierdziłam zdecydowanie, że buty na płaskim obcasie są  nie dla mnie. Z powrotem wróciłam do chodzenia w butach na obcasie minimum 8 cm.  I to jest to co kocham najbardziej. Wiadomo, że nie zawsze da się chodzić w szpilkach. Idealnym rozwiązaniem dla mnie są właśnie koturny.  Można w nich iść na zakupy czy na spacer do parku.

Buty na korku -  1. Christian Louboutin 2. Prada 3. Miu Miu 4. Pedro Garcia 5. Christian Louboutin 6. Emilio Pucci 7. H&M 8. Ryłko 9. Ryłko 10. Juicy couture 11. Aldo Źródło: Ryłko, ALDO, Net-a-porter.

Buty na korku - 1. Christian Louboutin 2. Prada 3. Miu Miu 4. Pedro Garcia 5. Christian Louboutin 6. Emilio Pucci 7. H&M 8. Ryłko 9. Ryłko 10. Juicy couture 11. Aldo Źródło: Ryłko, ALDO, Net-a-porter.

Swoje buty na koturnie wypatrzyłam niedawno. Od razu urzekł mnie ich kolor. Dopiero potem przeglądając internet natknęłam się na te od Louboutina:

Christian Louboutin - kolekcja wiosna - lato 2009 Źródło: Net-a-porter.com

Christian Louboutin - kolekcja wiosna - lato 2009 Źródło: Net-a-porter.com

Oba modele są do siebie podobne. Cena tych drugich jest oczywiście abstrakcyjna – około 800 dolarów. Lubię takie fasony – proste, klasyczne, właściwie pasujące do wszystkiego – i do letniej sukienki, do dżinsów czy szortów.

imgp9340

Rylko F7D92A (1)

Zwykły wpis

7 thoughts on “buty na korku

  1. Mariposanegra pisze:

    Mnie się bardzo podoba numer 4, ale to taki troche nietypowy korek. A Twoje bardzo ładne, mam nadzieję, że niedługo będzie fotka z całym outfitem!

  2. Zastanawiam się cały czas, jak jest z trwałością takiego korka, biorąc pod uwagę polskie szorstkie chodniki 😉 Przecież korek to dość miękki materiał i szybko się niszczy… Bardziej podobają mi się koturny ze sznurka, albo rafii.

  3. Ada pisze:

    Bardzo ładne te buty. Sama nabyłam jedną parę w Venezii właśnie na korku. Trzeba przyznać jest w czy wybierać.

  4. ostatnio właśnie zastanawiam się nad ich zakupem, są znacznie bardziej wygodne i stabilne niż typowe szpilki, ale faktycznie wybór nie jest wcale taki łatwy, najbardziej podobają mi się te z H&M

Skomentuj

