my shopping, outfit

outfit 08.05

W tym sezonie udało mi się upolować kilka rzeczy wykonane w ażurowe wzory. Bluzka na zdjęciu poniżej pochodzi z nowej kolekcji Topshop. Kupiłam ją jeszcze w ubiegłym miesiącu w czasie wyjazdu do Warszawy.  Bardzo podobają mi się  to, że jest wykonana wycinany wzór. Wydaje się być przez to idealna na gorące dni. Do tego  założyłam dżinsy z „szafy chłopaka” .

W końcu udało mi się kupić granatowe buty. Te prezentowane poniżej pochodzą z ZARY. Mają 12 cm obcas i niewielką platformę. Są  niezwykle stabilne.  Sopokojnie wytrzymuję w nich 8 godzin :). Kolczyki to kolejne dzieło Lilinki.

imgp91361

Mam na sobie:

  • bluzka (blouse) Topshop
  • spodnie (pants) ZARA
  • buty (shoes) ZARA
  • kolczyki (earrings) Lilinka
  • torba (bag) ZARA (allegro)

imgp9138

imgp9137hj

imgp9137a

Zwykły wpis

17 thoughts on “outfit 08.05

  1. Świetnie wygladasz 🙂 kolczyki piękne. Pomarańczowy też mi sie podoba ale taki mniej nasycony. A z ażurów mam dwie bawełniane sukienki i spódnicę, bardzo je lubię, pozdrawiam z Londynu 🙂

  2. Kasia pisze:

    Świetnie wyglądasz, tak świeżo. Ten kolor Cię ożywia, a te przepiękne kolczyki dodatkowo rozświetlają i dodają blasku! Rewelacja!

    Poza tym, masz przepiękny kolor skóry, podziwiam, że nie wpadłaś w manię opalania się. 😉

    Buty rewelacja! Bardzo mi się podobają i rzeczywiście są wysokie (tak samo jak te z poprzedniego postu?).

    Ja też jestem wielką fanką wysokich obcasów, ale zazwyczaj nie przekraczam 10. centymetrów. Przeważnie noszę 9-cio centymetrowe i zazwyczaj na grubszej podeszwie z przodu.

    Pozdrawiam! 🙂

  3. Ja też bardzo lubię takie różne ażurowe, wycinane tkaniny.

    A buty – podziwiam i zazdroszczę. Ja walczę z moimi nowymi pantoflami z Ryłko już drugi tydzień, choć mają niższy obcas niż Twoje i ciągle mogę w nich przejść ewentualnie 500m.

  4. magdalena.ko pisze:

    bardzo świeżo wyglądasz. kolor bluzki ładnie pasuje do Twojej twarzy. no i buty… po prostu są piękne 🙂

  5. mam twojego bloga w ulubionych i zawsze chętnie podpatruję, co nowego założyłaś, jak zestawiłaś i gdzie kupiłaś. jesteśmy w podobnym wieku, od niedawna mam podobną figurę:P, więc zagladam tu nałogowo.
    widzę, że muszę się wreszcie wybrać na rekonesans do topshopu:) szkoda, że mieszkasz aż w krakowie (dla mnie szkoda, nie dla ciebie, bo to świetne miasto!), bo chętnie bym z tobą wypiła kawę, czuję, że fajnie by się nam gadało. a młody mógłby się pobawić z moją młodą:)

    • Magia pisze:

      O dzięki. Ja czasami też zagląda na twojego. Weszłam kiedys z ciekawości z linków. Nawet miałam cie podpytać kiedys o Wiedeń. Do Krakowa zapraszam. Naprawde niedrogie noclegi mozna znaleść bez problemu. Dla dzieciaków jest piękny park z 3 placami zabaw, a ja chętnie bym cię poznała :).
      Co do Topshopu to pewnie trzeba trafić, acz zauważyłam, że mają nieźlę skrojone marynarki (przynajmniej na moja figurę). No i przy obecnym kursie to u nas wychodzi trochę taniej jednak niż w Anglii.

  6. Kasiulka pisze:

    Jestem pełna uznania dla Ciebie, że potrafisz i lubisz chodzić w tak wysokich butach. Bardzo podoba mi się kolor bluzki „ociepla” wizerunek 🙂

  7. Sh pisze:

    Bardzo podoba mi się zestaw, szczególnie bluzka – wycięcia i ten kolor! I podziwiam Cię za bieganie cały dzień w takich butach. Zastanawiam się, czy umiejętność chodzenia na wysokich obcasach jest kwestią treningu czy może wpływ mają też ukształtowanie stopy albo geny? 😉 Bo w to pierwsze zaczynam wątpić i chyba nigdy nie opanuję tej sztuki.

    Nie pasuje mi tu tylko ta torba, wygląda jakoś tak za ciężko. Może lepiej wyglądałaby jakaś subtelniejsza albo w innym kolorze?

    • Magia pisze:

      Moja droga na obcasach zaczęłam chodzić w wieku 14 lat. Oczywiście nie do szkoły, ale prywatnie. Ważne aby buty były wygodne. Zapewniam cię, że mam np jedne buty z New Looka i zdjęłam je po pół godzinie siedzenia przy komputerze tak były źle zrobione. Jak już człowiek przyzwyczai się do obcasów to potem strasznie dziwnie się chodzi na płasko.

Skomentuj

