outfit

outfit 10.05

Pogoda dziś była piękna. Od rana było bardzo ciepło. Najpierw udaliśmy się na krótki rekonesans  na Plac Nowy, a następnie oglądaliśmy procesje na Skałkę z relikwiami Św. Stanisława. Piękna uroczystość na której zgromadziło się około 30 tys. ludzi. W  czasie komunizmu podobno liczba uczestników sięgała nawet 100 tys.

IMGP9514a

IMGP9521a

IMGP9525a

Sukienkę pokazywałam już w ubiegłym roku. W czasie robienia wiosennego przeglądu mojej szafy stwierdziłam, że jest ona niezbędna w mojej garderobie. Do ideału mogłaby być odrobinę dłuższa. Oglądałam co prawda niezła białą suknię w Mango. Długość miała idealną, ale miałam zastrzeżenia do kroju (brzydko mi się układała na odcinku biust-biodra) oraz do tego, że jej halka kończyła mi się w okolicy kolan :(. Również SOLAR ma podobną w swojej najnowszej kolekcji, z tym że uszyta jest z grubszego materiału i też niestety nie za długa. Na stronie internetowej można ją zobaczyć, ale w wersji czerwonej. Po namyśle stwierdziłam, że spróbuję przedłużyć tę którą już mam :).

Kurtka pochodzi z bieżącej kolekcji ZARY. Wykonana jest z tak modnego, przecieranego denimu.Bardzo podoba mi się pomysł łączenia jej z sukienkami.

got

Mam na sobie:

  • sukienka (dress) Primark (plac Nowy)
  • kurtka (jacket) ZARA WOMAN
  • buty (shoes) Ryłko
  • kolczyki (earrings) Lilinka
  • wisiorek, pierścionek z topazami (pendant, ring) Jubiler

IMGP6865aaIMGP9562IMGP9549IMGP9554

Zwykły wpis

10 thoughts on “outfit 10.05

  1. Pingback: A white dress « The memoirs of fashion-Victim

  2. pionierka pisze:

    o kurcze, najlepszy ten pierścionek – taki retro. prześliczny ! podobną kurtkę muszę sobie sprawić. no i kocham takie święta z tłumami ludzi 🙂

  3. Magia pisze:

    Moja droga, żeby było dowcipniej ostatnio jak chodziłam po Placu to dostrzegłam niemal identyczną sukienkę, rózniła sie dokładnie tylko długością i metką – była uszyta dla New LOOK. To się nazywa efekt skali 😉

  4. bluza świetna, ma chyba 3/4 rękawy? sukienka tez fajna, wybieram sie właśnie pierwszy raz do Primarka. nigdy tam nie byłam i do momentu wzmianki na forum moda – nigdy o nim nie słyszałam i nigdy mi sie nie rzucił w oczy 🙂

Skomentuj

