my shopping, outfit

outfit 15.05

Dziś mam na sobie marynarkę w paski upolowaną w  ciucholandzie.  Jest lekko dopasowana, o lekko sportowym charakterze. Do tego dżinsy „chłopaka”. Przyznaję się, że ostatnio noszę je najczęściej. Do tego duża, „wszystko mieszcząca”  torba. Taki prosty, miejski zestaw.

imgp9119

Mam na sobie:

  • marynarka (jacket) River Island (secondhand)
  • koszulka (top) MEXX
  • spodnie (pants) ZARA
  • buty (shoes) ZARA
  • torebka (bag) – ZARA (allegr0)

imgp9109

imgp9105

imgp9101

Zwykły wpis

15 thoughts on “outfit 15.05

    • Magia pisze:

      Czuje się w nich, że są wysokie, ale spokojnie da się chodzić. Wytrzymuje w nich po 6-8 godzin. Nawet są lepiej wyprofilowane niż np te czerwone Vagabondy co wcześniej pokazywałam, a te drugie są przecież niższe.

  1. dina pisze:

    podobaja mi sie dzinsy (super!), buty, marynarka i torebka – czyli calosc:-)
    no, moze guziki w marynarce zmienilabym na mniejsze.

  2. ładnie, świeżo i miejsko 🙂 buty świetne ale nie dla mnie do biegania po mieście 🙂
    Co do Primarka to dla mnie tragedia, pozostałam przy sprawdzonych: Topshop, Miss Selfridge czy Whistles 🙂

Skomentuj

