my shopping, outfit

Outfit 18.05

Bluzka ze zdjęć poniżej pochodzi z najnowszej kolekcji H&M. Ma krój inspirowany latami 80. Talia podkreślona jest baskinką. Dla mnie – osoby która nie przepada za paskami w talii jest to idealne rozwiązanie.

Jeśli chodzi o samą kolekcję to było tam kilka ładnych rzeczy. Na przykład bardzo spodobała mi się asymetryczna, pomarańczowa sukienka.  Ma bardzo ładny fason,  idealnie wpasowujący się w najnowsze trendy, choć IMO niestety jest źle skrojona. :(. Czasami nie rozumiem producentów. Jak jest coś na prawdę ładnego chyba każda z nas dołożyłaby te kilka złotych, aby coś było porządnie uszyte i miało ,a nie tylko było modne. Wiadomo, nie sztuka coś pokazać na blogu jakie to super a potem niech leży w szafie.  Uff, wyżaliłam się ;).

Dzisiejszy zestaw utrzymany jest w tonacji beżowo-pomarańczowej. Spodnie już znacie. Zakupiłam je jeszcze w ubiegłym roku na allegro. Mają długość 7/8. Bardzo fajnie wyglądają z koturnami. Ostatnio trochę eksperymentuję z biżuterią. Po latach ascezy w tej materii wróciłam do noszenia dużych wisiorów, bransoletek. Część mojej kolekcji pokazywałam wam już na blogu. Dziś dorzucam jeszcze jeden wisior Monnari.

IMGP9757v

Mam sobie:

  • bluzka (blouse) H&M Trend
  • spodnie (pants) Massimo Dutti (allegro)
  • bransoletka (bracelet) Monnari
  • kopertówka (clutch) H&M

IMGP9758
IMGP9764

Wisiorek Monnari zakupiłam w outlecie:

IMGP9774

Bransoletki pochodzą z kolekcji H&M i Monnari:

IMGP9769

Zwykły wpis

10 thoughts on “Outfit 18.05

  1. jakoś wizualnie jeszcze przełknę kolekcje H&M ale jak juz przyjdzie do mierzenia zawsze cos nie tak jest skrojone i w ogóle nie trzyma fasonu jak w porządnych firmach. Może trend jest lepszy ale też piszesz, że taki sobie. Bardzo podoba mi sie połączenie różu i pomarańczowego. Ale doszłam do wniosku, że ubierając sie tak wyglądałabym jak papuga. Moim zdaniem lepiej wyglądają takie intensywne połączenia w dodatkach, tak jak Twoja koperta. Widziałam podobną, pomarańczowę, nie pamietam jakiej firmy, miała na środku różową kokardę. Wyglądała bosko, nie wiem czemu jej nie kupiłam, chyba była droga 🙂

    • Magia pisze:

      Aga: Ja i tak wole H&M z jego cenami. Ile razy coś mierze w Mango to M zauważa, że jest coś zle uszyte. Autentycznie. Osobiście uważam H&M trend za mocno przereklamowany. Zresztą jak chyba zauważyłyście w tym roku oprócz tej bluzki kupiłam tam chyba same dodatki. Pojawiło sie troche łańcuchów. Fajne, ale nie aż tak ja te moje z trendu :).

Skomentuj

