events, In the net, review of fashion magazins

Premiera

Dilemmas magazine nr 0

Dilemmas magazine nr 0

Powiem szczerze, że nigdy nie sądziłam, że doczekam momentu kiedy wystąpię w profesjonalnej sesji zdjęciowej. A tu taka miła niespodzianka – zostałam zaproszona do Warszawy na zdjęcia w dniu 05 kwietnia 2009. Na spotkaniu mogłam poznać kolejne bardzo miłe osoby, które dotychczas znałam tylko z sieci.

Po długich oczekiwaniach w końcu ukazał się „0”  numer  Magazynu „Dilemmas” . Naprawdę warto było czekać. Moim zdaniem sesja nie gorsza niż dla samego Vogua. Dziewczyny odwaliły kawał dobrej roboty. Szczególne słowa uznania należą się pomysłodawczyni projektu: Ewie, która spędziła bardzo wiele czas nad tym, aby wszystko doszło do skutku.

Oprócz mnie w sesji wzięły udział między innymi Dakota77, Baglady, Alice Point,Sztywniara, Styledigger, oraz Vintage Girl. Efekty możecie obejrzeć poniżej. W magazynie będzie  można przeczytać najnowsze wiadomości ze świata mody, wszystko o trendach na najbliższe sezony, wywiady z ciekawymi osobowościami, porady etc. Więcej na oficjalnej stronie Dilemmas.

dilemmas_maj_2009_szafiarki 7

  • Zdjęcia: Anita Suchocka, Ania Pińkowska
  • Stylistka: Sylwia Sokołowska, Ewa Kosz, Sara Łątkowska
  • Wizaż: Kaja Krosnowska, Kasia Przybysz

dsc_9850

img_2665

img_2697

img_2683

img_26661

IMG_2724

Zwykły wpis

32 thoughts on “Premiera

  1. no no no, nie było mnie cały dzień a tu proszę… nowe zdjęcia ale jakie… slicznie wyszłaś a dziewczyny, i stylistki i fotografki, są prawdziwymi profesjonalistkami. bardzo mi się podobasz a lektura magazynu jutro bo obowiązki gonią 🙂

  2. szok pisze:

    baska, wygladasz przeslicznie!!
    i nie to, ze kawal roboty, ze profesjonalnie… widac, ze sprawialo ci przyjemnosc pozowanie i efekt powalajacy… :)))))) bosko

    • Magia pisze:

      NIe wiem, może to wina poczty. Tak to ja. Dziewczyn naprawdę zrobiły kawał dobrej roboty. Jak bedziesz przeglądała strony to sobie trzeba przesuwać kursorem w prawo-lewo, bo strony się chowają. 🙂

Skomentuj

