events, In the net

Backstage do Dilemmas.

Za każdym razem kiedy przyjezdżam do Warszawy wydarza się coś fantastycznego. Również ten wyjazd zaliczam do bardzo udanych – fantastyczna pogoda, cudowna atmosfera, nowe doświadczenia. W poprzednim poście obiecałam, że pokażę zdjęcia z przygotowań do sesji.  Muszę przyznać, że byłyśmy pod niezłym obstrzałem – 4 fotografów. Główne zdjęcia wykonaly nam: Anita Suchocka i Ania Pińkowska. Jak mogłyście zobaczyć dziewczyny są prawdziwymi profesjonalistkami. Na pierwszy ogień poszła Dakota. Powiem szczerze nie wiele widziałam z jej sesji, gdyż w tym czasie kiedy pozowała miałam robiony makijaż. Ja wystąpiłam jako druga w kolejności. Taka sesja to niesamowicie duże przedsięwzięcie.  Ciągle przewijały się nowe osoby. Podziwiam Ewę, że nad tym wszystkim doskonale panowała.

Word&Mind-247

  • Kaja Krosnowska, Kasia Przybysz, Magda Daniluk

Word&Mind-303

  • Dziewczyny w akcji

Word&Mind-291

  • Makijaż wykonała mi Kaja Krosnowska. Pełen profesjonalizm. Byłam po prostu zachwycona efektem końcowym.

Word&Mind-5

Word&Mind-6

Word&Mind-12

Word&Mind-28

Word&Mind-102

  • Pod obstrzałem

Word&Mind-150

Word&Mind-159

  • Ja z fotografkami na zakończenie sesji :).

Word&Mind-164

  • Dakota i Podszewka razem 🙂 na żywo równie miłe jak w sieci. Żałuję, że tak mało czasu było aby spokojnie porozmawiać.

Word&Mind-177

  • Taka sesja to niesamowicie duże przedsięwzięcie.  Ciągle przewijały się nowe osoby. Podziwiam Ewę, że nad tym wszystkim doskonale panowała. Tutaj na zdjęciu z Vintage Girl.

Word&Mind-195

Word&Mind-331

Word&Mind-323

  • Jedną z nowo poznanych osób była Vintage Girl. Jej stylizację uważam za perfekcyjną. Pięknie wyglądała w takim wydaniu retro, jakby z innej epoki.

Word&Mind-222

Word&Mind-214

Zdjęcia: Sława Gmur,Robert Cegiełko. Zdjęcia dostałam dzięki uprzejmości Word&Mind. Bardzo proszę o ich nie kopiowanie.

Zwykły wpis

10 thoughts on “Backstage do Dilemmas.

  1. wstyd się przyznać ale magazynu jeszcze nie czytałam W sobotę sadzenie kwiatów, w niedzielę goście i wycieczka ale wciąż jestem pod wrażeniem Waszych zdjęć, zazdroszczę: i wyników sesji i udziału w takim przedsięwzięciu i spotkania z dziewczynami
    wyglądasz cudownie.

    ps. nawet „moja” sukienka wzięła udział w sesji :):):)

  2. Te wszystkie fotki, które ukazały się w Dilemmas, wydobyły to „coś” z każdej z Was. A Ty powinnaś zawsze się tak subletnie uśmiechać do obiektywu 🙂

  3. Rzeczywiście jest co oglądać w magazynie! Nie mogę się napatrzeć na Wasze zdjęcia, są naprawdę bardzo dobre, żeby nie powiedzieć świetne- to następnym razem, bo wierzę, że będzie kolejny numer!

  4. Mariposanegra pisze:

    Strasznie Wam tego dświadczenia zazdroszczę i w fakcie że Dilemmas wreszcie się ukazał, najbardziej cieszy mnie że mogę zowczyć Wasze zdjęcia z sesji! 🙂

Skomentuj

