inspiracje, my shopping, trends

Zamki rządzą!!!

Michael Kors RTW S/S 2009 www.style.com

Michael Kors RTW S/S 2009 http://www.style.com

Rodarte RTW S/S 2009 www.style.com

Rodarte RTW S/S 2009 http://www.style.com

Versace RTW S/S 2009 www.style.com

Versace RTW S/S 2009 http://www.style.com

Wielki powrót suwaków nastąpił już w ubiegłym sezonie.  Teraz na wiosnę i lato mamy ich prawdziwy wysyp. Pełnią one nie tylko rolę  zapięcia ale także ozdobną. Pojawiają się w ubraniach, torebkach, paskach, butach itp.

Untitled 4

Niedawno w Punkcie widziałam nawet kolczyki wykonane z zamków :). Muszę się wam pochwalić, że przypadkiem udało mi się zdobyć świetną sukienkę z suwakami, ale o tym innym razem.

Torebka ze zdjęcia poniżej wypatrzyłam przypadkiem w H&M. Wykonana jest ze skóry. Jest jednym z nie wielu przypadków, gdy opłaci się u nas wydać pieniądze a nie zagranicą :).

IMGP9951

Zwykły wpis

16 thoughts on “Zamki rządzą!!!

    • Magia pisze:

      Ten naszyjnik to zdaje sie jest z normalnej kolekcji. Nawet chyba nie był drogi. Mnie się on nie podoba, na odległość widać, że to nie srebro, niestety.

  1. anoola pisze:

    takie nieco punkowe klimaty 😉
    ja co prawda zamków nie lubię, ale.. już w zeszłym roku Simple wprowadzał sukienki z widocznymi zamkami (zamiast wąskich krytych).. jakby wykrakali tegoroczny trend 😉

  2. o mamo, ja myślałam, że chodzi o jakieś stare ruiny, gdzie można robić fajne zdjęcia. 😉 ale zamki-suwaki też brzmi nieźle. i coś zamkowego z pewnością sobie zafunduję!

  3. zdecydowanie zamki robią furorę…sama obecnie poszukuję sukienki z zamkiem( w H&M była idealna ale ktoś był szybszy),i spódniczki 🙂 torebka bardzo ładna u mnie w H&M niestety jej nie widziałam pewnie ktoś mnie ubiegł 😉
    Pozdrawiam

  4. Torebka jest piękna,pasowałaby mi taka do spodni.Oby tylko nie zaciągała ubrań(bo ma zamki też od wewn.strony,prawda?).I jak na H&M wygląda zadziwiająco porządnie

Skomentuj

