outfit

peacock feathers

Tak, tak wiem zaniedbałam ostatnio bloga. Miałam do załatwienia ostatnio kilka spraw, a na końcu dopadła mnie grypa :(.  W między czasie zafundowałam sobie pilota do mojego aparatu. Chyba się sprawdza, a na pewno jest wygodniejszy od samowyzwalacza. Dziś się w końcu zmobilizowałam i uzupełniam wpis.

Jednym z przebojów bieżącego sezonu są pawie pióra. O ile wcześniej pojawiały się już kolczyki wykonane z tego surowca to w tym sezonie widać je nie tylko ma akcesoriach ale także na ubraniach. Choćby przypomnieć słynną już kolekcje Matthew Williamsona dla H&M. Niedawno pokazały je na swoich blogach Ryfka i Enso. Moje kolczyki mają charakter raczej wieczorowy, gdyż są dość długie. Pochodzą ze sklepu internetowego Pakamera. Muszę powiedzieć, że przesyłka dotarła do mnie szybko i była starannie zapakowana.

IMGP0114v

IMGP0134

Zwykły wpis

31 thoughts on “peacock feathers

  1. kolczyki piękne 🙂 sama na wiosnę skusiłam się na podobne. tylko dużo mniejsze – dzięki temu chyba bardziej uniwersalne, a nie tylko do wybranych kreacji.

    zieleń sukienki zachwycająca :))

  2. i co mi sie podoba w tej sukience… że jest tak mocno udrapowana a nie gładka, takiej szukam, pokazuj szybko 🙂 i pisz skąd łącznie z ceną bo nie będę pytać 5 razy 🙂 jak tam Twój bakłażanowy Dior bo mój ostatnio nie schodzi z paznokci, wbrew temu co pisałam wczesniej, że na lato nie bardzo… ale z drugiej strony jakie to lato 🙂

    • Magia pisze:

      To M. Dutti kupiona na allegro za około 100 zł. http://farm3.static.flickr.com/2004/3602980431_91229c3503_o.jpg Zdjęcie robione na szybko. Do niej powinien być jeszcze pasek. Myslałam o takim z ćwiekami ale juz zwątpiłam, że znajdę taki który mi się spodoba.
      Co do lakieru to ostatnio miałam pomalowane jakimś bordem z OPI. Skubany mi się chyba z 2 tygodnie trzymał. A tak to maluję albo Diorem albo tą pomarańczą z Art DECO.

  3. nie no… jakaś super sukienka i w dodatku na jedno ramię i Ona tylko kawałek pokazuje… wstydź się. Pisz szybko co to za sukienka i pokazuj ją. Choruję ostatnio na bluzke lub sukienkę na jedno ramie i koniecznie chcę mieć. Slicznie Ci w zielonym :0 i nie zaniedbuj na tak długo bloga a raczej nas 🙂

  4. pionierka pisze:

    piękne kolczyki, powinny chyba tylko być zaokrąglone, a nie ścięte na końcu 😉

    wow, nie wiedziałam, że są piloty do aparatów ;]] bardzo przydatna rzecz ..

Skomentuj

