my shopping, outfit

Sunny sunday

Dziś w końcu był trochę cieplejszy dzień. Bohaterem dzisiejszego wpisu są szorty. Pochodzą one nz kolekcji Numpha. Udało mi się je upolować na allegro. Na zdjęciu poniżej w dwóch wersjach – najpierw próbowałam z marynarką River Island a następnie z bluzką Marks&Spencer. Ostatecznie zdecydowałam się na ten drugi wariant – prosta bluzka plus sportowe buty. Bluzkę znalazłam w ciucholandzie za całe 9 zł. Po odświeżeniu i uprasowaniu okazało się, że wygląda jak nowa. Bardzo lubię w niej dekolt. Jest taki kobiecy. W sumie wyszedł ubiór w sam raz na niedzielny spacer z opcją ewentualnego zaliczenia drogi przez piasek;). Tak tak przezorna mama musi byc przygotowana na różne warianty.

Jak zapewne zauważyliście zmieniłam tło. Mam nadzieję, że bardziej fotogeniczne;). W sumie żyje chwilowo na nierozpakowanych jeszcze pudełkach i walizkach.  Mam nadzieję, że szybko się z tym uporam i bedę wam dostarczać sesje z prawdziwego zdarzenia.

b

IMGP0215h

c

IMGP023j4

Mam na sobie:

  • marynarka (jacket) River Island (secondhand)
  • bluzka (blouse) Marks&Spencer (secondhand)
  • spodenki (shorts) Numph (allegro)
Zwykły wpis

11 thoughts on “Sunny sunday

  1. No, dobrze, ale szortów nie widać tak naprawdę, czyli nie wiadomo, jakiej są długości, a to istotne. Za to marynarka świetna! Znacznie lepsza niż bluzka.
    I dlaczego, na Boga, modelka ma taką smutną minę? Zdjęcie wiele zyskuje okraszone – nawet oszczędnym – uśmiechem 🙂

Skomentuj

