my shopping, sales

Cud w H&M

Muszę się wam pochwalić. Już nie wierzyłam, że cokolwiek kupię w H&M z kolekcji Matthew Williamsona.  Dziś umówiłam się na moment w Galerii Kraków. Coś mnie podkusiło, aby wejść na moment do H&M. Przeglądałam sobie różne rzeczy, sięgnęłam ręką po torebkę a tam zamiast niej mam co w ręce – różowy pasek w rozmiarze 85 i w dodatku przeceniony o 50%. Ja chcę więcej takich okazji.

659156799

I have to boast. I was accidentally in Galeria Krakow, today. I went in H&M for  moment and I found this belt from  the collection of Mattew Williamson for H&M. It was only one, concealed behined bags.  I bought it on 50% sale. I had a lot of luck to find a such thing. I would like to have more such opportunities.

Zwykły wpis

15 thoughts on “Cud w H&M

  1. assonnata pisze:

    też sie nad nim zastanawiałam, ale w końcu stwierdziłam, że kolor odlotowy, ale do moich rzeczy nie umiałabym go dopasować. Ciekawa jestem Twoich fot z paseczkiem 🙂

Skomentuj

