my shopping

Żółte buty

Jak wiecie jestem w trakcie przeprowadzki. Na szczęście widać już koniec :). Tak więc już nie długo będę cieszyć się pięknymi sesjami zdjęciowymi. Jutro w Krakowie organizowane są tradycyjne Wianki na którym odbędzie się koncert Lenny Kravitz’a. W końcu coś światowego formatu. Mam tylko nadzieję, że jutro nie stanie się za dość tradycji i nie będzie padać.

Dziś otrzymałam najnowszą przesyłkę – żółte sandały na korkowej koturnie. Śmiem twierdzić, że jak obcas wykonany jest solidnie to korek bardzo dobrze nosi. Ja nie zauważyłam najmniejszego uszczerbku, a noszę tego typu buty bardzo często. To już trzeci model z kolekcji Ryłko wykonany właśnie z tego tworzywa.

657418850

I have just move to  my new flat. I hope  that I will finish it by the end of this week. I dream about decent photo session. Tomorow, There are a traditional Wianki. You can come  to Bulwary Wiślane and listen to Lenny Kravitz’s concert. I hope that it will be fine weather.

I have just received my newest shoes. The ankle strap  sandals have wedge heels and  are made of cork. I like Rylko shoes for good qualityin good prices. It is only a pity, what  they have good design so seldom.

Zwykły wpis

3 thoughts on “Żółte buty

Skomentuj

