outfit

Wielkie wyjście.

Dziś mieliśmy wyjście do teatru. Moje dziecko występowało  na Scenie pod Ratuszem :). Na dzisiejszy dzień planowałam zupełnie inny ubiór. Niestety aura zweryfikowała mój zamysł. Mieliśmy kolejny dzień zimne, deszczowe pogody.

Miałam na sobie czarną sukienkę zakupioną w sklepie PUNKTU na ul. Sławkowskiej. Do tego czarna kopertówka z falbankami Ochnika.
IMGP0363

Mam na sobie:

  • Sukienka (dress) PUNKT
  • rajstopy (tights) Calzedonia
  • torebka (bag) Ochnik
  • buty (shoes) NEXT (thrifted)
  • wisiorek (pendant) Primark (allegro)

Kopertówka Ochnik

Kopertówka Ochnik

We went to the theatre, today.  My son took a part in a performance.  The weather is awful, and  It’ s been raining all the day. I was planning an another outfit for the occasion. I had to change my plans. I wore a black satin dress from PUNKT. The dress is inspired 80’s. The clutch comes from Ochnik.

Zwykły wpis

15 thoughts on “Wielkie wyjście.

Skomentuj

