allegro, my shopping, outfit

Summer in the city.

Po blisko 2 tygodniach deszczu mamy prawdziwe upały. Poniżej jeden z moich przebojów na lato. Uwielbiam tą sukienkę za luźny fason, kolorystykę i … cenę. Powiem szczerze osobiście nie widzę różnicy między jakością tej sukienki a na przykład sukienki maksi z Benettona jaką prezentowałam w ubiegłym roku.

Pokazuję zestawienie z dwoma moimi ulubionymi torebkami.  Z dużą granatową torbą mam zestaw bardziej codzienny. Z kolei   z mniejszym koszykiem sukienka nabiera bardziej letniego charakteru. Osobiście lubię obie wersje.

IMGP0531A

Mam na sobie:

  • sukienka (dress) Atmosphere  (allegro)
  • buty (shoes) Ryłko
  • torba nr 1 (Bag no 1) Coccinelle (Plac Nowy)
  • torebka nr 2 (bag no 2) vintage Mammie Blue
  • bransoletka (bracelet) Monnari

torba CoccinelleIMGP0525
Torebka zakupiona w  sklepie Mammie blue

IMGP0539

Zwykły wpis

17 thoughts on “Summer in the city.

  1. Gosc pisze:

    Chociaż odwiedzam twój blog regularnie, do tej pory się nie odzywałam,ale teraz po prostu muszę. Wyglądasz uroczo w tej sukience, a fryzura bardzo ci pasuje.

  2. katia pisze:

    Wyglądasz ślicznie.
    Od dłuższego czasu odwiedzam Twojego bloga i nie mogę wyjść z podziwu nad tym jaką masz cudowną cerę. Bardzo jestem ciekawa jakiego podkładu używasz, sama jestem teraz na kupnie.

Skomentuj

