Uncategorized

Moja szafa czyli chaos kontrolowany :)

Pora na uzupełnienie zaległości spowodowanej brakiem dostępu do internetu.Właściwie wpis ten powinien ukazać się

1 lipca. Dziś pokażę wam nie outfit a mój najnowszy nabytek – dużą przepastną szafę.  Jak wiecie ostatnio się przeprowadziłam dzięki temu pojawiła się okazja aby zakupić w końcu jakąś porządną. Mam w niej osobne miejsce na marynarki, spódnice, sukienki czy spodnie. W końcu wiem co gdzie mam. Wnętrze starałam się dobrać tak aby szuflady czy kosze się wysuwały. Ułatwia to niesłychanie dostęp do rzeczy. Na szafie chcę jeszcze umieścić duże kosze na sezonowe ubrania. Do szczęścia brakuje mi jeszcze szafy na okrycia wierzchnie oraz szafy na buty i torebki. Te ostatnie chwilowo trzymam w szafie w przedpokoju.

Ubrania przechowuję w tej szafie lub komodzie. Mam też do dyspozycji przesuwany wieszak z IKEI. Bardzo użyteczna rzecz. Lądują tam najczęsciej ubrania przygotowane do bieżącego noszenia.  Czasami  odwieszam tam rzeczy do dosuszenia po praniu.

Buty zawsze przechowuję w kartonach. Ostatnio wypatrzyłam fajne przezroczyste opakowania ułatwiające identyfikowanie co się w którym znajduję. Mocno się nad nimi zastanawiam. Jedyne co mnie powstrzymuje to cena :).

IMGP0560IMGP0556IMGP0555IMGP0546IMGP0547IMGP0551

IMGP0552

IMGP0569h

IMGP0562

IMGP0554

Zwykły wpis

13 thoughts on “Moja szafa czyli chaos kontrolowany :)

  1. julka pisze:

    pudelka na buty są w ikei , sama mam ich mnóstwo ale sprawdzają się tylko na mało używane buty, jednak upierdliwe jest ich otwieranie.ah i nie mieszczą się do nich te mega wysokie.

    ja jestem szczęśliwą posiadaczka szafy na same buty 🙂
    i mam zasadę tylko drewnianych wieszaków , żadnych plastikowych czy metalowych z pralni.i uwielbiam woreczki z lawenda etc na miły zapach i przeciw molom:)

    polecam też worki próżniowe właśnie na zimowe ciuchy.

    • Magia pisze:

      Właśnie przymierzałam się do tych z Ikei. Są niestety nie najtańsze. Najgorszy problem jest z butami z Zary, które nie mają swoich opakowań. Teraz chowam je w opakowaniach z odzysku, które teraz chce wymienić. Co do lawendy to słyszałam, że skuteczna. Osobiście tego zapachu nie znoszę i jakoś mam opory przed wkładaniem jej do szaf.

  2. CUDOWNA szafa! tylko pozazdrościć. Moja jest malutka i juz nic mi się w niej nie mieści 😦
    a tu wprost idealnie, wszystko poukładane, wszystko na swoim miejscu. Świetne są te przegródki na paski/ bransoletki. super, super, super!

    • Magia pisze:

      Dzięki. Muszę zrobić drobną cenzurę jeśli chodzi o buty. Przy okazji przeprowadzki odnalazłam moje ulubione brązowe sandały, które zaginęły przy po przedniej 😉

  3. Uwielbiam zaglądać ludziom do szaf. Masz niesamowity porządek. Świetny patent z tą szufladką z przegródkami.
    Kocham IKEA i chętnie bym sobie tam szafę sprawiła – powstrzymuje mnie jednak bram miejsca, czyli 48,7 m2 mieszkania 😉

    • Magia pisze:

      Tak się zastanawiałam i przy małej powierzchni chyba wołałabym konkretną szafę niż jakieś meblościanki.
      To moje mieszkanie jest średnie wielkościowo natomiast beznadziejnie zaplanowane :(. Dobrze, że nie zagracone jakimiś dziwnymi meblościankami. Polacy niestety mają tendencje wrzucania wszystkich zbednych gratów do mieszkań które puszczają w wynajem.

Skomentuj

