my shopping, outfit

Zip dress :)

Sukienkę prezentowana w tym wpisie to jeden z moich lumpeksowych zdobyczy. Wystarczyło ją tylko nie co dopasować u krawca i gotowe. Ma prostą, ascetyczną formę a jedynymi akcentami są modne w tym sezonie suwaki. Dolny zamek można rozsunąć co daje bardzo fajny efekt.  Całość utrzymałam celowo w konwencji szarości i czerni.

IMGP0607a

Mam na sobie:

  • sukienka (dress) ETAM (thrifted)
  • okulary (glasses) H&M
  • buty (shoes) ZARA Womkan
  • bransoletka (braselet) Monnari
  • kopertówka (black clutch) vintage 80’s (from my Mum)
  • kolczyki (earrings)  Lilinka

Torebka to pamiątka po mojej mamie.

IMGP0597aa

IMGP9909

I thrifted  this dress  a two months ago. It was  pure chance. The taylor had to shrunk it. I like its simplicity and  asymetric zips. I am wearing it with black, gladiator sandals from ZARA and my mum’s clutch.

Zwykły wpis

26 thoughts on “Zip dress :)

  1. babsztylove pisze:

    Pierwsze wrażenie jak zobaczyłam zdjęcia; „ŁAAAŁ!!! Ale świetnie wygląda!” I zazdroszczę figury. 🙂 Nie lubię słodzić niepotrzebnie ale w tym wypadku to aż samo mi się wyrywa 🙂 Najbardziej mi się podoba wersja z rozpiętym zamkiem 🙂

Skomentuj

