my shopping, outfit

outfit 06.07

Zdjęcie ponizej zrobione zostało jeszcze w czasie sesji dla Dilemmas. Jest to cudowne ujęcie moich ulubionych butów. Co to znaczy dobry sprzęt. Takie cudo można wyczarować bez flesha tylko za pomocą Canona 5D. Ach, pomarzyć można.

Word&Mind-203a

Buty ZARA - Sesja dla Dilemmas magazine. Zródło: Agencja Wordmind. Modelka: Vintage Girl

Wczoraj po blisko 2 miesiącach przerwy udałam się na Plac Nowy. Sukienkę zakupiłam  za dosłownie 10 zł. Od razu się w niej zakochałam. Już jakiś  czas chodziła mi po głowie kwiecista sukienka, a tu taka okazja – fajna kolorystycznie i jeśli chodzi o fason. Do tego moje mega szpilki z ZARY i torebka vintage YSL i można iść na miasto. Co do sukienki to bardzo lubie taki fason i uważam, że jest on dla mnie idealny. Choc z drugiej strony chodzenie tylko w rzeczach idealnych jest śmiertelnie nudne 😉

IMGP0716

IMGP0718a

IMGP0727

IMGP0732IMGP0783

Mam na sobie:

  • sukienka (dress) (plac Nowy)
  • buty (shoes) ZARA
  • torebka (bag) YSL Vintage (allegro)
  • Kolczyki (earrings) Lilinka

IMGP0721

Zwykły wpis

27 thoughts on “outfit 06.07

  1. Widzę sentyment do lat 90. 😉
    Te rozmazane kwiatki i tego typu torebki / plecaczki są dla nich charakterystyczne 😉
    A buty – cudowne…

    Mogłabyś pokazać, jeśli już publikowałaś, te buty, które kupiłaś w Next?

    • Magia pisze:

      O plecaki pamiętam, choc ta torebka go chyba jednak nie przypomina. Sukienki z klinów tzw łączki też. Ponoć lata 90 wracają ale chyba w tej najwcześniejszej wersji z tego co widzę.

  2. faithpro pisze:

    Hi Ja może nie do końca w temacie…..Jest taki blog Paula i Pan Śmieciuch o 23 letniej dziewczynie chorej na raka…MOże możesz pomóc…nawet 10zł leczy raka….Ja tylko rozsyłam to jak najwięcej tylko mogę…podaj dalej…..i serio nogi masz…..WOW!!!!(na marginesie)…zapraszam do siebie…

  3. Sukienka bardzo ładna, i jak za 10 zł to grzech nie kupić 🙂 Buty świetne chodź widać że bardzo wysokie, ja to chyba w takich zgubiłabym gdzieś uzębienie ;P

Skomentuj

