my shopping

Silesia

Wczoraj wybrałam się do Centrum handlowego Silesia. Sezon wyprzedażowy w pełni. Z pełną odpowiedzialnością stwierdzam, że jest tam większy wybór  ubrań i akcesoriów na przecenach niż w moim miescie. Były tam na przykład dostępne  modele butów w moim rozmiarze, po których w Krakowie nie było już śladu. O wiele większy jest też wybór ubrań w Mango.

Torebka pochodzi z najnowszej kolekcji Stefanel na jesień/zimę 2009. W ogóle kolekcja jesienna mnie zachwyciła. Jak dla mnie o wiele ciekawsza niż letnia. Mam nadzieję, że i w Krakowie w końcu doczekamy ich sklepu. Jak na razie zostaje mi wyjazd do Katowic albo Warszawy.

IMGP0860

Zwykły wpis

8 thoughts on “Silesia

  1. Telepatia, też dzisiaj byłam w Silesii;). Rzeczywiście, w Zarze duży wybór rozmiarów i ubrań, które w Krakowie dawno zostały wykupione. Ostatecznie nic nie kupiłam, za to moja Mama poszalała;)

    Jeszcze co do Mango – zdecydowanie bardziej przyjazny sklep dla klientek niż Mango w Galerii Krakowskiej.

  2. K . pisze:

    Witamy w Katowicach, bardzo fajne miasto, zapraszam nie tylko na zakupy 😉
    Jeżeli chodzi o SCC to jest to największe zło dla tego miasta. Dzięki temu w centrum miasta sklepy są na mniej więcej 3 ulicach(3maja, stawowa i staromiejska), reszta wyemigrowała do centrów handlowych. Fakt, że dzięki SCC mamy szansę teraz dostac się do takich sklepów jakich w Katowicach wcześniej nie było, ja jednak widziałabym ich miejsce w sródmieściu a nie w blaszanym baraku… Ja jeżdżę do Silesi jakieś 2 razy do roku, i wracam za kazdym razem wykończona i zdegustowana. W okresie przecen nie zdecydowałabym się na ten desperacki krok :/ dlatego podziwiam Cię za wytrzymałość i mocne nerwy 😉 pozdrawiam i zachęcam do ponownych odwiedzin mojej małej mieściny 🙂

    • Magia pisze:

      Ja pisząć o moim zachwycie miałam przede wszystkim podejscie ludzi tam pracujących. Pierwszy raz ktoś mi zaproponował, że cos mi sprowadzi na zamówienie. Tak sam od siebie. W Krakowie zazwyczaj w takich sytuacjach patrzą na ciebie jak na dziwadło zawracające glowe. Sprzedało się to się sprzedało i koniec.

Skomentuj

