outfit

Outfit 16.07

Dziś spędziłam sporo czasu na różnych załatwieniach na mieście.  Nie wiem jak w innych miastach ale w Krakowie nie wszędzie dojedzie się samochodem. Czasami można kilometry pokonywać piechotą. Chyba nie muszę wam pisać jak ważne wtedy są wygodne buty. Takimi butami są te czarne paskudki od Ryłko. Normalnie można w nich śmiało startować w wyścigu na szpilkach ;). W ogóle nie czuje się 12 cm obcasa. Dawno wam się nie pokazywałam w moich spodniach z pieluchą. Dziś je zestawiłam z bluzką  kolekcji Topshopu. Jest w kolorze atramentowego granatu. Na zdjęciu kolor wyszedł niestety jaśniejszy.

Jako, że podobno zaliczam się do szafiarek nie mogę się obejść bez paska z ćwiekami. Nie jest idealny, gdyż mógłby być wykonany ze skóry. Wypatrzyłam go przypadkiem w czasie wycieczki do Kazimierza Dolnego. Kupiłam go za powalającą kwotę 8 zł. Chyba na allegro nie kupiłabym w tej cenie nawet samych ćwieków ;).

IMGP1600a

IMGP1597


IMGP1601

Mam na sobie:

  • bluzka (blouse) Topshop (allegro)
  • spodnie (pants) ZARA Woman
  • torba (bag) H&M Trend
  • pasek (belt) Kazimierz Dolny market
  • buty (shoes) Ryłko Estima

IMGP1591

IMGP1596

IMGP1590

Zwykły wpis

11 thoughts on “Outfit 16.07

  1. Jestes moja najwieksza ulubienica wsrod szafiarek!!!B-O-S-K-I zestaw!!!Torebka,,buciki,spodnie,pas czy bluzeczka-bardzo mi sie podobaja!!!Och,czekam na nastepny post:)Kiedys z niecierpliwoscia czekalam na nowe posty od Amlul albo Park&Cube(od szafiarek zagranicznych),a teraz odkrylam,ze czekam tylko na twoje:)

Skomentuj

