outfit

Botki z Sisleya

W tym roku jakoś w ogóle nie miałam natchnienia na Wyprzedaże. Coś tam kupiłam w Zarze i Cubusie. Właściwie to miało być wszystko. Moja silna wola została jednak złamana podczas niedawnych  zakupów w Silesjii w Katowicach. I właśnie buty ze zdjęć poniżej pochodzą z letniej kolekcji 2009 Sisleya. Były przecenione o 50 % procent. Muszę powiedzieć, że w Krakowie w ogóle ich nie widziałam. Buty są odrobinę podobne do tych butów z kolekcji Bronxa.  Oprócz tych butów kupiłam tam  przezroczystą parasolkę, ale o tym innym razem.

IMGP6055

IMGP6057

Zwykły wpis

24 thoughts on “Botki z Sisleya

    • Magia pisze:

      O! Tam to już całe wieki nie byłam. W ogóle w tym miesiącu bardzo mało chodzę po sklepach. Tak jak rzuciłam okiem w Galerii Kraków czy Kazimierz to w ogóle ich nie widziałam.

    • Magia pisze:

      Na tyle co w nich już pochodziłam to wydają się być bardzo wygodne. Nie mam wrażenia ze stopa leci do przodu. Może to kwestia ujęcia. To czy but jest wygodny to nie kwestia wysokości obcasa a wyprofilowania. Potrafie w takich 12 cm biegać po mieście a męczyć w 5-6 cm.

Skomentuj

