my shopping, outfit, sales

In the rain

Inspiracją dzisiejszej sesji jest cudowna piosenka  „I’m singing in the rain” wykonywana przez Gene Kelly. Nie jestem miłośniczką musicali, ale  ten film zawsze wprawia mnie w dobry nastrój. Oczywiście nie jestem tak szalona aby tańczyć w deszczu, choc skakaknie w deszczu nie wątpliwie spodobało by się juniorowi. :).

Zatem dziś przedstawiam wam moją pierwszą sesję w deszczu. Nie ma to jak pozowanie w strugach deszczu :). Po kilku dniach upałów nastąpiło ochłodzenie i w końcu jest czym oddychać. Parasolkę kupiłam na wyprzedaży w Benettonie w Katowicach. Trochę pozazdrościłam Ryfce z tym, że jej parasolka pochodzi z H&M. Frakowaty kardigan pochodzi z ZARY. Bardzo lubię łączyć go z topami. Tutaj poniżej jest to szary top z Mexxa.

IMGP6098 Mam na sobie:

  • kardigan (cardigan) ZARA
  • top (top) MEXX
  • spodnie (pants) Zara Woman
  • pasek (belt) H&M
  • Buty (pumps) Topshop (allegro)

IMGP6123

IMGP6119

IMGP6130a

Zwykły wpis

12 thoughts on “In the rain

    • Magia pisze:

      Dzięki. Tylko prosiłyby się kręcone włosy w takiej sytuacji a nie proste strąki takie jak ja mam ;). I byłabym w 100% zadowolona.

Skomentuj

