inspiracje, my shopping, outfit

outfit 22.07

Sukienkę kupiłam na targu podczas ostatniego pobytu w Kazimierzu Dolnym. Tylko ją zobaczyłam i od razu wiedziałam, że będzie moja. Ma usztywnianą górę przez co dobrze się trzyma. Od początku widziałam do niej sandały Rylko. Miałam zamiar jedynie dać inną torebkę a konkretnie czerwoną kopertówkę TULI. Niestety gdzieś ją zapodziałam w czasie przeprowadzki. Pewnie znajdzie się w czasie następnej 😉 jak moje brązowe sandały RYŁKO. (Tak, tak znalazłam je po 2 latach.) Aby ożywić całość dołożyłam zatem czerwony kwiat z H&M. Całość kompozycji przywodzi mi na myśl  Carrie Bradshaw z SATC. Carrie od zawsze kojarzy mi się z kobiecymi sukienkami, lekkimi sandałami i charakterystyczny kwiat przypięty do sukienki.

p.s. Wybaczcie ostre słońce, zdjęcia nie do końca wyszły tak jak miały wyjść. Z kontrastami trudno się walczy.

IMGP1775 IMGP1785a

Mam na sobie:

  • sukienka (dress) secondhand
  • torebka (bag) vintage
  • buty (shoes) Ryłko Estima
  • kwiat (flower), okulary (glasses) H&M

IMGP1780

IMGP1769a

IMGP1750

Moje ulubione zdjęcie – zamiast torebki przydałby się laptop i byłoby to zdjęcie idealne ;).

IMGP1798

Zwykły wpis

20 thoughts on “outfit 22.07

  1. bardzo ladna ta sukienka, a zdjecia wyszly calkiem niezle! podoba mi sie ten wpiety kwiat i buty. Och serio znalezione dopiero teraz? biedne, tak dlugo czekaly na wyjscie 🙂 bardzo mi sie podobaja

Skomentuj

